NAJBARDZIEj POPULARNE OFERTY

Polecamy

Większa kontrola nad zwrotami przesyłek

UPS
25 września 2017
Większa kontrola nad zwrotami przesyłek
4V8A2046_retouch_smallsize
Dostępne jest już bezpłatne narzędzie internetowe UPS Returns® Manager, które umożliwia sklepom internetowym dostosowanie procesu obsługi przesyłek zwrotnych do ich własnych procedur. Klienci biznesowi UPS mogą teraz zarządzać zwrotami bez konieczności integrowania nowych technologii z używanymi przez siebie systemami informatycznymi. Odbiorcy korzystający z tej usługi mogą drukować etykiety zwrotu przesyłki bezpośrednio ze strony ups.com tracking (z urządzeń stacjonarnych i mobilnych) oraz z poziomu powiadomień przesyłanych pocztą elektroniczną.
 
Produkt UPS Returns Manager — dostępny już w 44 krajach, w tym w Polsce — stanowi wartościowe narzędzie dla sklepów internetowych, umożliwiające im zarządzanie zwrotami na rynku globalnym, gdzie kupujący odsyłają przesyłki o wartości setek miliardów dolarów rocznie. Darmowe zwroty nie istnieją, a w różnych branżach koszty obsługi przesyłek zwrotnych szacuje się na 10–15% kosztów sprzedanego towaru.
 
„Zwroty przesyłek kupowanych przez Internet to spory problem dla wielu europejskich sprzedawców i ich klientów. Narzędzie UPS Returns Manager bardzo ułatwia obsługę tego procesu” — powiedział Abhijit Saha, wiceprezes ds. marketingu w UPS Europe. „To doskonałe rozwiązanie dla każdego dostawcy, a zwłaszcza dla małych i średnich przedsiębiorstw, które nie dysponują własnym narzędziem tego typu. Firma UPS jest pierwszym dostawcą usług logistycznych, który umożliwia utworzenie przesyłki zwrotnej za pośrednictwem serwisu WWW do śledzenia statusu paczek”.
 
Produkt UPS Returns Manager przynosi wiele korzyści firmom realizującym dostawy za pośrednictwem UPS:
  • Możliwość wstępnego autoryzowania przesyłek zwrotnych dla określonych klientów
  • Kontrolowany, korzystny dla klientów proces zwrotów, zbliżony do tych stosowanych w dużych centrach handlowych, ale bez konieczności integrowania nowych technologii
  • Źródło analitycznych danych biznesowych i innych informacji o powodach zwrotu towarów
  • Natychmiastowy, łatwy sposób udostępniania klientom etykiet zwrotu przesyłek
  • Oszczędna alternatywa dla procesu ręcznego umieszczania etykiety zwrotu na każdej wysyłanej przesyłce
  • Większa lojalność klientów dzięki łatwej procedurze zwrotu towarów
 
Przeprowadzone w 2016 roku badanie UPS Pulse of the Omni-Channel Retailer wykazało, że ponad połowa dostawców internetowych uważa proces zatwierdzania zwrotów i zarządzanie nimi za największy problem oraz że wielu klientów sklepów internetowych przed podjęciem decyzji o zakupie sprawdza warunki dokonywania zwrotu towarów.
 
Rozwiązanie UPS Returns Manager jest dostępne w 44 krajach i regionach i umożliwia obsługę zwrotów przesyłek krajowych oraz zagranicznych dostarczanych na terytorium Unii Europejskiej.
 

UPS Returns Manager jest dostępny w następujących krajach

Argentyna

Dominikana

Luksemburg

Serbia

Austria

Estonia

Malezja

Singapur

Belgia

Finlandia

Meksyk

Słowacja

Brazylia

Francja

Holandia

Słowenia

Bułgaria

Niemcy

Nigeria

Afryka Południowa

Kanada

Grecja

Norwegia

Hiszpania

Chile

Węgry

Polska

Szwecja

Chorwacja

Irlandia

Portugalia

Szwajcaria

Cypr

Włochy

Portoryko

Zjednoczone Emiraty Arabskie

Czechy

Litwa

Rumunia

Wielka Brytania

Dania

Łotwa

Rosja

Stany Zjednoczone

 
Źródło: UPS
Foto: UPS

Newsletter

Czy chcesz otrzymywać informacje o nowościach i ważnych wydarzeniach na naszej stronie?
Netplozja - wybuchowe strony internetowe

EMIL - Elektroniczny miesięcznik informacji logistycznej

EMIL - 03-2021EMIL - 03-2021EMIL - 02-2021EMIL - 02-2021EMIL - 01-2021EMIL - 01-2021EMIL - 12-2020EMIL - 12-2020Zobacz więcej publikacji