Artykuł sponsorowany może mieć klasyczną postać tekstu o produkcie firmie itp. lub mieć nieco inny charakter w zależności od formy i treści przekazu. W wydaniach ebooków można publikować obrandowane bloki, które zawierać będą dedykowane treści, a wybrane frazy lub grafika może być zlinkowana z dowolnym miejscem na Państwa stronie internetowej, lub kontaktem e-mail.
Artykuł sponsorowany publikowany na portalu Log4.pl https://log4.pl/ jest wyróżniony graficznie, jego emisja na stronie głównej portalu trwa siedem dni, równolegle jest umieszczany w zakładce „artykuły sponsorowane” https://log4.pl/artykuly-sponsorowane,141,0.htm , gdzie zostaje „na zawsze”(na prośbę klienta może być „usunięty”).
Artykuły sponsorowane w publikacjach elektronicznych periodyków, są istotnym uzupełnieniem działań promocyjnych.
Artykuły sponsorowane w wydawnictwach elektronicznych mają dwa obszary publikacji, jeden to strona internetowa, a drugi elektroniczny ebook dostępny dla wszystkich bez logowania.
Wydajemy dwa periodyki posiadające oddzielne strony internetowe:
EMIL - elektroniczny miesięcznik informacji logistycznej,
Artykuł sponsorowany, promocyjny, to forma reklamy opisująca produkt lub usługę posiadający cechy identyfikacyjne wyraźnie wskazujące na autora lub autorów, koncentrujących się wyłącznie na zaletach opisywanego produktu bądź usługi.
Tekst sponsorowany charakteryzuje się jawnym przekazem komplementującym osiągnięcia firmy, służącym do pozytywnego budowania jej wizerunku.
Artykuł sponsorowany winien spełniać trzy podstawowe funkcje:
- informacyjną,
- edukacyjną,
- tworzyć klimat do akceptacji przekazu.
Artykuł sponsorowany może być publikowany w wielu formach tekstowych, uzależnionych od tego, co chce się przekazać odbiorcy. Właściwe dobranie tej formy, pomaga osiągnąć zamierzone cele. Redakcja służy pomocą w wyborze formy przekazu.