NAJBARDZIEj POPULARNE OFERTY
czołowe | czołowe elektryczne

Wdrożenia

PARTNERZY E-COMMERCE

Oferty | czołowe | czołowe elektryczne

57 pozycji | strona 1 z 4
Wózek trójkołowy HELI CPD10S-CQ2
Udźwig [kg]: 1000
Wózek widłowy trójkołowy HELI CPD10S-CQ2 o udźwigu 1 tony, ze sterownikiem ZAPI oraz baterią 48V/420Ah.
Wózek czterokołowy HELI CPD60-HA2
Udźwig [kg]: 6000
Wózek widłowy czterokołowy HELI CPD60-HA2 o udźwigu 6 ton, ze sterownikiem ZAPI oraz baterią 80V/800Ah.
Wózek czterokołowy HELI - CPD18-CJ1
Udźwig [kg]: 1800
Czterekołowy elektryczny wózek widłowy HELI - CPD18-CJ1 ze sterownikiem CURTIS i baterią 48V/550Ah.
Wózek trójkołowy HELI CPD20S-CQ2
Udźwig [kg]: 2000
Wózek widłowy trójkołowy HELI CPD15S-CQ2 - LONG o udźwigu 2 ton, ze sterownikiem ZAPI oraz baterią 48V/600Ah.
Wózek czterokołowy HELI CPD15-CJ1 – LONG
Udźwig [kg]: 1500
Seria nowych wózków HELI z napędem elektrycznym oparta na najnowszej konstrukcji zapewnia doskonałą wydajność pracy. Komfort jazdy, prosta i bezpieczna obsługa wózków HELI ułatwia prowadzenie operacji magazynowych. Cechy nowej serii wózków, w sposób istotny wpływają na racjonalizację procesów przeładunkowych wewnątrz magazynu. Nowoczesna seria wykorzystuje proste, a tym samym niezawodne w swej istocie rozwiązania podnoszące jakość i komfort operacji magazynowych.
Wózek trójkołowy HELI CPD18S-FQ1- SHORT
Udźwig [kg]: 1800
Wózek widłowy trójkołowy HELI CPD18S-FQ1- SHORT o udźwigu 1,8 tony, ze sterownikiem CURTIS oraz baterią 48V/480Ah.
Wózek czterokołowy HELI CPD35-G1
Udźwig [kg]: 3500-5000
Wózek widłowy czterokołowy HELI CPD35-G1 ze sterownikiem CURTIS oraz baterią 80V/480Ah o udźwigu 3,5 ton.
Wózek czterokołowy HELI - CPD15-FJ1 – SHORT
Udźwig [kg]: 1500
Czterekołowy elektryczny wózek widłowy HELI - CPD15-FJ1 – SHORT ze sterownikiem CURTIS i baterią 48V/400Ah.
Elektryczne wózki STILL RX 60-40/600
Udźwig [kg]: 4000
Do cięższych zadań wymagane są elektryczne wózki widłowe o większym udźwigu. Z tego właśnie powodu w gamie RX60 pojawił się model o udźwigu 4,0 t. Stanowi on optimum efektywności ekonomicznej i wydajności przeładunkowej. Nowej koncepcji napędu zawdzięcza większą dynamikę, większe oszczędności i wyraźną rezerwę mocy.
Wózek czterokołowy HELI - CPD20-FJ2
Udźwig [kg]: 2000
Czterekołowy elektryczny wózek widłowy HELI - CPD20-FJ2 ze sterownikiem ZAPI i baterią 48V/600Ah o udźwigu 2 ton.
Wózek HELI trzykołowy CPD10S-CQ1
Udźwig [kg]: 1000
Trzykołowe wózki elektryczne HELI, przeszły gruntowna przemianę techniczną, zastosowane rozwiązania w sposób istotny poprawiają parametry eksploatacyjne urządzeń. Dwusilnikowa przednia oś napędowa, składająca się z dwóch niezależnych zintegrowanych silników AC o mocy 4.5 kw i kompaktowej osi napędowej, z optymalnymi parametrami przyspieszania i jazdy. Ten swoisty układ podwójny zapewnia bardzo dobre parametry eksploatacyjne wózka, płynność jazdy we wszystkich kierunkach i pełna kontrolę operacji. Silniki napędza bateria o napięciu 48V i mocy 420Ah, zapewniając długotrwałą prace wózka.
Wózek trójkołowy HELI CPD18S-CQ2 - LONG
Udźwig [kg]: 1800
Wózek widłowy trójkołowy HELI CPD15S-CQ2 - LONG o udźwigu 1,8 tony, ze sterownikiem ZAPI oraz baterią 48V/600Ah.
Wózek trójkołowy HELI CPD15S-CQ2 - LONG
Udźwig [kg]: 1500
Wózek widłowy trójkołowy HELI CPD15S-CQ2 - LONG o udźwigu 1,5 tony, ze sterownikiem ZAPI oraz baterią 48V/420Ah. Wózek charakteryzuje niski poziom hałasu.Seria wykorzystuje doskonały silnik DC i pompę o niskim wskaźniku hałasu, znacznie obniżając hałas podczas jazdy i unoszenia przy niskiej prędkości, a wózek jest bardziej przyjazny dla środowiska. Przyjazna dla użytkownika konsola LCD. Wszystkie stany robocze wózka i komunikaty o błędach można przedstawiać za pomocą odpowiednich ikon i wyświetlać na dużym wyświetlaczu LCD. Dynamicznie prezentowane komunikaty są w ten sposób łatwo dostępne.
Wózek trójkołowy HELI CPD10S-CQ1
Udźwig [kg]: 1000
Wózek widłowy trójkołowy HELI CPD10S-CQ1 o udźwigu 1 tony, ze sterownikiem CURTIS oraz baterią 48V/420Ah.
Elektryczny STILL RX 60-25L/600
Udźwig [kg]: 2000-2500
System sterowania STILL gwarantuje precyzyjną jazdę przy optymalnym wykorzystaniu energii. Umożliwia dodatkowo zatrzymanie na rampie bez uruchamiania bezobsługowego hamulca ciernego wielotarczowego celem zwiększenia bezpieczeństwa i komfortu jazdy. Systemy elektroniczne znajdują się w bezpiecznym miejscu w przeciwwadze. Ciepło urządzenia sterującego jest odprowadzane na dużej powierzchni przeciwwagi. Rozmieszczenie to prowadzi do bardzo dobrego chłodzenia bez potrzeby stosowania dodatkowych wentylatorów lub filtrów, czyniąc pracę cichą i przyjemną.
57 pozycji | strona 1 z 4
Netplozja - wybuchowe strony internetowe

EMIL - Elektroniczny miesięcznik informacji logistycznej

EMIL - 06-2020EMIL - 06-2020EMIL - 05-2020EMIL - 05-2020EMIL - 04-2020EMIL - 04-2020EMIL - 03-2020EMIL - 03-2020Zobacz więcej publikacji