186 pozycji | strona 1 z 13
Udźwig [kg]: 1800
Nowa seria wózków oparta na najnowszej konstrukcji zapewnia doskonałą wydajność pracy. Wysoka wydajność, komfort jazdy, prosta i bezpieczna obsługa wózków HELI ułatwi prowadzenie operacji. Wózek HELI serii G - CPQD18-RC2G wyposażony jest w silnik LPG/benzyna Nissan K21, oraz posiada udźwig 1,8 tony.
Udźwig [kg]: 2500
Jednostka zasilająca i przekładniowa składa się z doskonałych podzespołów dzięki zastosowaniu zaawansowanych technologii produkcyjnych, maszyn i silnika wysokiej jakości. Takie połączenie tworzy niezawodny wózek o wysokiej mocy.
Udźwig [kg]: 2000
Jednostka zasilająca i przekładniowa składa się z doskonałych podzespołów dzięki zastosowaniu zaawansowanych technologii produkcyjnych, maszyn i silnika wysokiej jakości. Takie połączenie tworzy niezawodny wózek o wysokiej mocy.
Udźwig [kg]: 1800
Seria wózków widłowych stosowana szeroko w fabrykach, magazynach, na stacjach, na nabrzeżach, w portach, itp. do załadunku, rozładunku i transportu pakowanych towarów, a dodatkowo do przewożenia towarów luzem i towarów niepakowanych po wyposażeniu z wózka w odpowiedni osprzęt.
Udźwig [kg]: 6000
W projekcie wózka G wykorzystano naukowe zasady ergonomii. Znaczne powiększenie strefy obsługi. Ograniczenie zmęczenia operatora do minimalnego poziomu.
Udźwig [kg]: 3500
Seria wózków widłowych stosowana szeroko w fabrykach, magazynach, na stacjach, na nabrzeżach, w portach, itp. do załadunku, rozładunku i transportu pakowanych towarów, a dodatkowo do przewożenia towarów luzem i towarów niepakowanych po wyposażeniu z wózka w odpowiedni osprzęt.
Udźwig [kg]: 5000
Wózek widłowy czterokołowy HELI CPD50-B2 o udźwigu 5 ton, ze sterownikiem ZAPI oraz baterią 80V/650Ah.
Seria wózków widłowych stosowana szeroko w fabrykach, magazynach, na stacjach, na nabrzeżach, w portach, itp. do załadunku, rozładunku i transportu pakowanych towarów, a dodatkowo do przewożenia towarów luzem i towarów niepakowanych po wyposażeniu z wózka w odpowiedni osprzęt.
Udźwig [kg]: 4500
Seria wózków widłowych stosowana szeroko w fabrykach, magazynach, na stacjach, na nabrzeżach, w portach, itp., do załadunku, rozładunku i transportu pakowanych towarów, a dodatkowo do przewożenia towarów luzem i towarów niepakowanych po wyposażeniu wózka w odpowiedni osprzęt.
Udźwig [kg]: 2000
Niezawodny, bezobsługowy, bezszczotkowy silnik jazdy AC. Niezawodny, sterownik napędu AC z zabezpieczeniem wewnętrznym. Interaktywna, wielofunkcyjna konsola komunikacyjna LED z przyjaznym interfejsem, wyświetlanie wielu informacji, zabezpieczenie hasłem.
Udźwig [kg]: 1800
Niezawodny, bezobsługowy, bezszczotkowy silnik jazdy i podnoszenia prądu przemiennego. Niezawodny, sterownik napędu AC z zabezpieczeniem wewnętrznym.
Interaktywna, wielofunkcyjna konsola komunikacyjna LED z przyjaznym interfejsem, wyświetlanie wielu informacji, zabezpieczenie hasłem.
Udźwig [kg]: 8500
W projekcie wózka G wykorzystano naukowe zasady ergonomii. Znaczne powiększenie strefy obsługi. Ograniczenie zmęczenia operatora do minimalnego poziomu.
Udźwig [kg]: 1600
Hamulec mokry. Hamulec roboczy: Wielotarczowy mokry hamulec nożny. Hamulec postojowy: Dźwignia ręczna z linką działającą na wielotarczowy hamulec olejowy. Wielotarczowy hamulec olejowy pozwala na wydłużenie jego trwałości i ograniczenie kosztów serwisowych.
Udźwig [kg]: 5000
Cyfrowy panel (Solid State) z wbudowanym inteligentnym mikroprocesorem zapewnia wysoką czułość, dokładne wskazania, niezawodność, niskie zużycie energii i trwałość. Pracuje również w szerokim zakresie temperatur (-40℃~+80℃) i zapewnia wysoką odporność na zakłócenia.
Udźwig [kg]: 2000
Wspomaganie układu kierowniczego. Wspomaganie układu skrętnego z podwójnymi kołami ułatwia operatorowi manewrowanie. Dzięki elektronicznemu sterowaniu dyferencjałem, prędkość jazdy zmienia się wraz ze zmianą kąta skrętu automatycznie, bez zmiany położenia wózka.
186 pozycji | strona 1 z 13