NAJBARDZIEj POPULARNE OFERTY

Oferta usług eLogistyki rozszerzona o zarządzanie zwrotami

GEODIS
10 października 2021
Oferta usług eLogistyki rozszerzona o zarządzanie zwrotami
Fot. GEODIS
Oferta usług eLogistyki rozszerzona o zarządzanie zwrotami
W ramach dedykowanego zakresu usług e-commerce, GEODIS oferuje teraz kompletną usługę zarządzania zwrotami produktów. Dzięki GEODIS, sprzedawcy detaliczni i e-handlowcy będą mogli korzystać z kompleksowego rozwiązania technologicznego i logistycznego obejmującego cały łańcuch wartości, od orkiestracji zamówień do zarządzania zwrotami produktów, dostępnego w całej Europie.
 
W odpowiedzi na rosnącą popularność zakupów online i znaczny wzrost liczby zwrotów produktów, GEODIS opracował zintegrowany zakres usług logistyki zwrotnej, które łączą moc technologii cyfrowej z międzynarodową siecią transportową i doświadczeniem w logistyce (zarządzanie 8,7 mln m2 powierzchni magazynowej na całym świecie). To gotowe rozwiązanie GEODIS ma na celu odciążenie detalistów i detalistów internetowych od operacyjnego zarządzania zwrotami produktów. Obejmuje ono deklarację zwrotów konsumenckich, zbieranie i identyfikację produktów oraz dostarczanie ich z powrotem do magazynu.
 
Dla cyfrowych aspektów tego rozwiązania, GEODIS wybrał innowacyjny francuski start-up ShopRunBack, który działa w ponad 100 krajach. Zapewni ona detalistom i sprzedawcom internetowym swoją platformę zarządzania zwrotami typu white-label, do której dostęp można uzyskać ze wszystkich stron sprzedawców. Korzystając z tej platformy, konsument wybiera produkt, który ma zostać zwrócony oraz powód zwrotu, a także wybiera sposób odbioru. Paczka może być odebrana w domu konsumenta lub pozostawiona w punkcie odbioru. GEODIS usługi są odpowiedzialne za zbieranie produktów i transport do magazynu, jak również cały proces kontroli, sortowania, przepakowania do wysyłki i ewentualnie recyklingu, zgodnie z zasadami gospodarki obiegowej. Wszystkie te operacje logistyczne są wykonywane zgodnie z wcześniej zdefiniowaną polityką zwrotów. Zarówno sprzedawcy, jak i konsumenci mogą w czasie rzeczywistym śledzić postępy w realizacji żądania zwrotu oraz status zwrotu.
 
Dla sprzedawców podłączonych do takich platform e-commerce jak Shopify, Woocommerce, Wizishop lub Prestashop, między innymi, platforma cyfrowa może być zintegrowana natychmiastowo.
 
Ashwani Nath, Vice President e-Commerce w GEODIS, powiedział: "Po sukcesie gamy rozwiązań GEODIS eLogistics dedykowanych doświadczeniu klienta od zarządzania zamówieniem aż po dostawę, chcieliśmy popracować nad doświadczeniem posprzedażowym, które jest kluczowym elementem satysfakcji klienta. Obecnie oferujemy zintegrowane rozwiązanie technologiczne i eLogistyczne typu end-to-end, które nie ma odpowiednika na rynku."
 
Eddy Richauvet, CEO ShopRunBack powiedział: "To dla nas zaszczyt, że zostaliśmy wybrani przez GEODIS, aby wspierać ich w zarządzaniu zwrotami jako część ich globalnej strategii e-commerce. Ta decyzja docenia doświadczenie ShopRunBack w logistyce zwrotów i pokazuje dojrzałość naszej technologii, z której nasi handlowcy korzystają już od ponad 7 lat."

Newsletter

Czy chcesz otrzymywać informacje o nowościach i ważnych wydarzeniach na naszej stronie?
Netplozja - wybuchowe strony internetowe

EMIL - Elektroniczny miesięcznik informacji logistycznej

EMIL - 09-2021EMIL - 09-2021EMIL - 08-2021EMIL - 08-2021EMIL - 07-2021EMIL - 07-2021EMIL - 06-2021EMIL - 06-2021Zobacz więcej publikacji