Marzec to kolejny miesiąc, w którym kategoria wózki widłowe odnotowuje wzrost zainteresowania ofert ogółem. Należy przy tym zaznaczyć, iż jest on rekordowy pod kilkoma względami. W porównaniu do lutego 2014 roku, liczba wyświetleń wózków widłowych wzrosła o 55% (obecnie 6833 odsłony). Przyczyn powyższego zjawiska można upatrywać w całkowitej liczbie wyświetleń wszystkich ofert, których wartość wzrosła o 26% (aktualnie 16310). Rekordowa w tym miesiącu suma odsłon TOP4 wózków widłowych wynosi aż 803 (liczba odsłon).
W marcu największym zainteresowaniem użytkowników portalu cieszyła się oferta niemieckiej marki Still „RC 40-16 T”, która zanotowała aż 252 odsłony (184 więcej w porównaniu do poprzedniego miesiąca). RC 40-16 T został opracowany z myślą o pokonywaniu średnich i długich odcinków, oraz wyposażony w hydrodynamiczne przeniesienie napędu, tzw. napęd przekładniowy. Tego typu napęd charakteryzuje się przede wszystkim wytrzymałością oraz niezawodnością. Dzięki odporności na działanie czynników atmosferycznych RC 40 można również użytkować przy zmiennych warunkach pogodowych.
Wózki spalinowe napędzane LPG rejestrują w marcu niemal 90% wzrost ilości wyświetleń względem lutego (dokładnie 88%). 1360 wyświetleń, co daje 8,3% udział we wszystkich ofertach, plasuje ten typ wózków na drugim miejscu pod względem wielkości zainteresowania. Średnia liczna odsłon na ofertę wyniosła 43,8.
Wózki spalinowe napędzane dieslem odnotowały w marcu 1128 wyświetleń (6,9% wszystkich ofert). Względem ubiegłego miesiąca, zainteresowanie tą kategorią wzrosło o 567 odsłon (101% wzrost w stosunku do lutego). Średnia liczba odsłon przypadająca na ofertę wyniosła 45,1.
Na trzeciej pozycji w marcowym zestawieniu TOP4 uplasowała się oferta „Reach truck Atlet Forte Tergo URF 125” z liczbą 187 odsłon. Jest to wszechstronny, kompaktowy wózek zbudowany na podwoziu bardzo udanego modelu reach truck Tergo Forte. Wózek do pracy w bardzo wąskich korytarzach. Jednocześnie zapewnia doskonałe, swobodne manewrowanie poza regałami. Charakteryzuje się doskonałą zwrotnością. Aby zmienić korytarz roboczy, URF potrzebuje korytarza transferowego o szerokości tylko 3700mm.
Kategoria reach trucków zanotowała 837 wyświetleń w marcu (5,1% wszystkich ofert). W porównaniu do lutego zainteresowanie wzrosło o 147 odsłon (21% wzrost względem lutego). Średnia liczba odsłon, jaka przypadła na jedną ofertę, wyniosła 31, co świadczy o znacznym zainteresowaniu ofertami.
Wózki magazynowe zanotowały 2235 wyświetleń w marcu, co stanowi 13,7% wszystkich ofert. Zainteresowanie wózkami magazynowymi w porównaniu do lutego wzrosło o 799 odsłon (55% wzrost względem poprzedniego miesiąca). Średnia liczba odsłon przypadająca na jedną ofertę wyniosła 28,7.
Kolejne w tym roku zestawienie najczęściej oglądanych wózków widłowych uwidacznia przede wszystkim wzrost zainteresowania ze strony użytkowników portalu. Jednoczesny wzrost liczby odsłon wszystkich ofert i liczby wyświetlanych ofert wózków widłowych, pozwolił na wzrost ich udziału na portalowym rynku ofert produktów środków transportu magazynowego.
Konrad Turek