Polecamy

Superbrands i Business Superbrands dla marki DHL

30 stycznia 2014
Superbrands i Business Superbrands dla marki DHL
Superbrands i Business Superbrands dla marki DHL

Globalna marka DHL, reprezentująca wysoki standard obsługi klientów i wyjątkową jakość w branży usług kurierskich, otrzymała prestiżowe wyróżnienia przyznawane najsilniejszym markom obecnym na rynku – Superbrands i Business Superbrands – w edycji 2013/2014.

Trzeci rok z rzędu marka DHL zdobyła tytuł Superbrands reprezentując kategorię „transport i logistyka”. W tegorocznej edycji, 15 tysięcy konsumentów oceniło ponad 2 000 marek, wyłaniając najsilniejsze wizerunkowo marki konsumenckie w odniesieniu do polskiego rynku. Już po raz kolejny konsumenci, przyznając tytuł Superbrands wskazali marki, które w ich opinii należą do najsilniejszych, najbardziej rozpoznawalnych i wyjątkowych na rynku. Nadany marce DHL znak Business Superbrands, to wyróżnienie przyznawane przez Radę Marek markom biznesowym obecnym na polskim rynku i wyłonionym z „listy 500”; to tytuł nadawany marce korporacyjnej lub działającej w obszarze B2B, wyróżniającej się ponadprzeciętnym wizerunkiem w swojej kategorii.

Superbrands i Business Superbrands świadczą o trwałej przewadze marki DHL nad markami konkurencyjnymi i dowodzą wypracowania niezwykle silnej pozycji w branży kurierskiej.


„Superbrands i Business Superbrands to wyróżnienia przyznawane dla najbardziej rozpoznawalnych i najsilniejszych brandów wśród marek korporacyjnych i marek dla biznesu. W procesie certyfikacji wnikliwej ocenie poddano m.in. wysoką jakość usług, poziom zaufania do firmy, dobry stosunek jakości do ceny, dobrą reputację, rozpoznawalność marki na rynku. I po raz kolejny marka DHL zdobyła uznanie, znajdując się w elitarnym gronie najsilniejszych marek. Otrzymane wyróżnienia - to nasz wspólny sukces i jednocześnie ogromne zobowiązanie. Każdy z nas wie, że wykonując swoje codzienne zadania reprezentuje markę DHL – jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie. Praca w oparciu o system wspólnych wartości, profesjonalizm, życzliwość i duma z poczucia przynależności do zespołu DHL – to nas wyróżnia i umacnia naszą markę ” – powiedziała Monika Waligóra, dyrektor ds. komunikacji i PR DHL Express (Poland).

Międzynarodowa organizacja Superbrands działająca w ponad 80 krajach, wyłoniła liderów na rynku polskim wśród marek korporacyjnych i marek dla biznesu (B2B). Superbrands wraz z firmą badawczą ARC Rynek i Opinia przeprowadziło we wrześniu 2013 r. szeroko zakrojone badanie konsumenckie obejmujące 15 tysięcy respondentów. Uczestnicy badania odpowiadali na pytania o znajomość marki oraz skłonność do jej polecenia. Po zakończeniu badania konsumenckiego skrócona lista marek trafiła do ekspertów z Rady Marek Superbrands, w skład której wchodzą specjaliści z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie marketingu, komunikacji i brandingu, oceniający wizerunkową siłę marki w odniesieniu do polskiego rynku.

Źródło: DHL Express (Poland) Sp. z o.o.
Foto: DHL Express (Poland) Sp. z o.o.

Newsletter

Czy chcesz otrzymywać informacje o nowościach i ważnych wydarzeniach na naszej stronie?
Netplozja - wybuchowe strony internetowe

EMIL - Elektroniczny miesięcznik informacji logistycznej

EMIL - 12-2021EMIL - 12-2021EMIL - 11-2021EMIL - 11-2021EMIL - 10-2021EMIL - 10-2021EMIL - 09-2021EMIL - 09-2021Zobacz więcej publikacji

Bezpieczny Magazyn - miesięcznik o bezpiecznym magazynie

Zobacz więcej publikacji