NAJBARDZIEj POPULARNE OFERTY

Polecamy

Continental po raz trzeci z tytułem Superbrands

Continental
15 września 2020
Continental po raz trzeci z tytułem Superbrands
Fot. Continental
Statuetka Superbrands
Continental otrzymał nagrodę Superbrands, która jest przyznawana w wyniku największego w Polsce niezależnego konsumenckiego badania siły i wizerunku marki. Statuetkę Superbrands 2020 odebrały Marta Oknińska, Marketing Manager CVT, oraz Ewa Zawadzka, Digital Marketing Manager w Continental Opony Polska.
 
Continental, niemiecka firma technologiczna i producent opon premium, reprezentowana w Polsce przez firmę Continental Opony Polska, została doceniona w tegorocznej, XIV. edycji badania Superbrands 2020, w kategorii „Motoryzacja – opony i części samochodowe”. Wcześniej marka Continental już dwukrotnie była wyróżniona przez polskich konsumentów i otrzymała tytuł Superbrands w latach 2018 i 2019.
 
„Z dumą i radością odbieramy nagrodę Superbrands 2020 dla marki Continental, która w przyszłym roku będzie obchodziła okrągły jubileusz – 150 lat istnienia na rynku. Dzisiaj możemy się pochwalić statusem wiodącego producenta opon premium oraz dostawcy technologii dla całej branży motoryzacyjnej” – powiedziała Marta Oknińska, Marketing Manager CVT w Continental Opony Polska.
 
Badanie Superbrands jest największym w Polsce konsumenckim badaniem siły i wizerunku marki. Łączna próba badawcza obejmuje ponad 10 000 respondentów, a ocenie poddanych zostaje blisko 2 000 marek, zgrupowanych w 100 kategoriach. Proces certyfikacji wspiera Rada Marek – stałe grono doradcze dla Superbrands w Polsce, które tworzą osoby z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie marketingu, badań, strategii, brandingu, reklamy i PR. Wyniki ich obrad, w połączeniu z opiniami konsumentów, wpływają na końcową ocenę marek konsumenckich.
 
Marta Oknińska, Marketing Manager CVT, oraz Ewa Zawadzka, Digital Marketing Manager w Continental Opony Polska, z nagrodą Superbrands 2020
Fot. Continental
Marta Oknińska, Marketing Manager CVT, oraz Ewa Zawadzka, Digital Marketing Manager w Continental Opony Polska, z nagrodą Superbrands 2020
„Co trzeci samochód w Europie wyjeżdża z fabryk na oponach Continental. Jednak warto podkreślić, że Continental oferuje nie tylko opony, ale także innowacyjne rozwiązania technologiczne, w tym systemy bezpieczeństwa w pojazdach” – wyjaśnia Ewa Zawadzka, Digital Marketing Manager w Continental Opony Polska, i dodaje: „Marka Continental to synonim jakości i zadowolenia klientów. Nasze flagowe modele dostarczają najlepszych doznań na drodze milionom kierowców a nagroda Superbrands to potwierdzenie efektów pracy całego zespołu Continental”.
 
Wysoka jakość produktów i usług Continental jest doceniana przez partnerów i konsumentów
 
Nagroda Superbrands 2020 nie jest pierwszym wyróżnieniem marki Continental w 2020 roku. W czerwcu br. Continental otrzymał dwie statuetki w branżowym ogólnopolskim plebiscycie flotowym Fleet Derby 2020 w kategorii „Produkt / Usługa flotowa”. Nagrodzona została opona Continental EcoContact™ 6 (w podkategorii „Opony”) oraz ogólnopolska sieć serwisów BestDrive (w podkategorii „Serwis ogumienia”).
 
Aktywność marki Continental docenili także polscy kierowcy: na początku wakacji Continental znalazł się na pierwszym miejscu w rankingu „Marka Nr 1” niezależnego portalu motoryzacyjnego „Wybór Kierowców”.

Newsletter

Czy chcesz otrzymywać informacje o nowościach i ważnych wydarzeniach na naszej stronie?
Netplozja - wybuchowe strony internetowe

EMIL - Elektroniczny miesięcznik informacji logistycznej

EMIL - 08-2020EMIL - 08-2020EMIL - 06-2020EMIL - 06-2020EMIL - 05-2020EMIL - 05-2020EMIL - 04-2020EMIL - 04-2020Zobacz więcej publikacji