Polacy znają i polecają markę InPost! Dzięki głosom konsumentów, InPost otrzymał tytuł „Superbrands Created in Poland 2013” w kategorii „Dostawcy mediów i usług”. To prestiżowe wyróżnienie - przyznane po raz pierwszy w historii konkursu – otrzymały wyłącznie marki stworzone w Polsce.
Ideą „Superbrands Created in Poland” jest promocja „polskiej myśli brandingowej”. W oparciu o badanie konsumenckie, zrealizowane przez GfK Polonia na próbie 15 tys. respondentów, nagrodzono marki – w tym InPost – wskazywane najczęściej jako znane oraz wyróżniające się deklarowaną skłonnością do jej polecenia. Tym samym firma InPost umocniła swoją pozycję w elitarnym gronie ulubionych polskich marek Polaków.
„Naszym znakiem rozpoznawczym – nie tylko w Polsce, ale na całym świecie – są Paczkomaty InPost, dzięki którym inicjujemy i realizujemy nowatorskie projekty biznesowe, promując jednocześnie Polskę jako kraj nowoczesny i otwarty na biznes. Wyróżnienie Superbrands Created in Poland 2013 – przyznane marce InPost - po raz kolejny potwierdza, że Klienci indywidualni również doceniają ich funkcjonalność” - zaznacza Rafał Brzoska, prezes InPost.
InPost to największy, niezależny operator pocztowy, konkurujący z Pocztą Polską. Jednocześnie spółka - dzięki innowacyjnemu podejściu do biznesu, szerokiej ofercie produktowej oraz nowatorskim rozwiązaniom technologicznym – ugruntowuje swoją pozycję na dynamicznie rozwijającym się rynku e-commerce. Firma zarządza drugą co do wielkości na świecie siecią Paczkomatów, umożliwiających nadawanie i odbieranie przesyłek 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu, wybranej przez klienta lokalizacji.
W październiku 2012 roku Paczkomaty InPost otrzymały tytuł najlepszego rozwiązania logistycznego dla e-handlu w ramach konkursu „Ekomersy”, zorganizowanego przez Fundację Polak 2.0. Ponadto, InPost jest dwukrotnym laureatem międzynarodowego konkursu World Mail Awards. W 2011 roku spółkę wyróżniono w kategoriach: E-commerce oraz Innowacje, między innymi za usługę Paczkomaty InPost, a w 2010 roku firma zwyciężyła w kategorii Wzrost, za dynamiczny rozwój na polskim rynku usług pocztowych.
GENESIS PR
Na fotografii Rafał Brzoska