Globalna marka DHL, reprezentująca wysoki standard obsługi klientów i wyjątkową jakość w branży usług kurierskich, zajęła I. miejsce w kategorii „Firmy kurierskie”, uzyskując tym samym Złote Godło w programie Konsumencki Lider Jakości 2013.
Konsumencki Lider Jakości 2013 to ogólnopolski program projakościowy mający na celu wyłonienie, na podstawie badań konsumenckich, najlepszych jakościowo marek i produktów dostępnych na polskim rynku. W programie konsumenci wskazali te produkty i usługi, które ich zdaniem są najlepsze, są liderami jakości danej kategorii. Zebrane w badaniu informacje wskazały także na stopień rozpoznawalności produktów i usług (wskaźnik świadomości marki), a także pozwoliły stworzyć ranking marek najbardziej rozpoznawalnych. Pod uwagę została również wzięta identyfikacja skojarzeń z daną marką.
„Najbardziej aktualnym wyrazem uznania dla marki DHL, jest tytuł Konsumencki Lider Jakości 2013. Dla firmy to szczególne wyróżnienie, które motywuje do dalszego wprowadzania udoskonaleń we wszystkich obszarach działalności” – powiedział Tomasz Buraś, prezes zarządu DHL Express (Poland). DHL Express w Polsce świadczy kompleksowe usługi w zakresie międzynarodowych oraz krajowych przesyłek ekspresowych, a za obsługę klientów odpowiada zespół ponad 5 tysięcy pracowników i kurierów. Istotnym elementem oferty dla klienta są zaawansowane narzędzia elektroniczne, usprawniające zarządzanie procesem obsługi przesyłki. Dzisiaj globalna sieć DHL Express obejmuje ponad 220 krajów i terytoriów.
Organizatorem programu jest redakcja Strefy Gospodarki, ogólnopolskiego dodatku do Dziennika Gazety Prawnej. Zakres badań realizowanych w ramach programu Konsumencki Lider Jakości 2013 dotyczył opinii Konsumentów na temat jakości wybranych produktów i usług dostępnych na polskim rynku.
Źródło: DHL Express (Poland) Sp. z o.o.
Foto: Konsumencki Lider Jakosci 2013 godlo