Polecamy

Nowa oferta Asseco WAPRO ERP

15 kwietnia 2015
Nowa oferta Asseco WAPRO ERP
Nowa oferta Asseco WAPRO ERP

Handel elektroniczny staje się coraz popularniejszym kanałem sprzedaży - także pomiędzy przedsiębiorstwami z rynku MSP. Dlatego aby umożliwić małym i średnim firmom rozwój biznesu w Internecie, Asseco Business Solutions zaoferowało swój najnowszy produkt abStore B2B z grupy Asseco WAPRO ERP. Rozwiązanie stanowi nowoczesną platformę usługową klasy e-commerce dla partnerów handlowych.

Firma Asseco Business Solutions, która od ponad 20 lat dostarcza rozwiązania wspomagające zarządzanie procesami biznesowymi w przedsiębiorstwach, rozpoczęła sprzedaż platformy e-commerce abStore B2B. Jest to rozwinięcie docenionego przez internetowych przedsiębiorców rozwiązania abStore dedykowanego do obsługi klientów końcowych (B2C). Platforma abStore B2B przeznaczona jest do współpracy pomiędzy przedsiębiorstwami (model B2B), co oznacza, że dostęp do składania zamówień uzyskują tylko partnerzy handlowi i kontrahenci, z którymi współpracuje użytkująca rozwiązanie spółka.

Zarządzanie architekturą, wyglądem i ofertą w tym „biznesowym sklepie internetowym” odbywa się w sposób bardzo intuicyjny. Panel administracyjny jest przyjazny i czytelny, zaś samodzielne uruchomienie i skonfigurowanie internetowej platformy nie stanowi dla użytkownika większego problemu. Dodatkowo abStore B2B jest połączony z Google Analytics, serwisami płatności, a nawet z Facebookiem.

Najwięcej korzyści z używania abStore B2B odniosą firmy korzystające już z modułu Sprzedaż i magazyn WF-Mag Asseco WAPRO ERP lub planujące jego wdrożenie wraz z rozwiązaniem B2B. Konsolidacja platformy biznesowej i aplikacji sprzedażowo-magazynowej usprawnia przede wszystkim kontrolę stanów magazynowych oraz zamówień. Oczywiście z możliwości platformy mogą skorzystać również użytkownicy różnych systemów magazynowych, z którymi platforma może zostać zintegrowana.


„abStore B2B obsługuje wiele magazynów w jednym sklepie, co pozwala na publikowanie oferty dla kontrahentów z wybranych lub ze wszystkich oddziałów firmy. Dzięki temu partnerzy biznesowi mogą wybrać lokalizację, z której będą chcieli nabyć towar np. tam gdzie jest odpowiednia jego ilość lub skąd łatwiej i taniej będzie im go odebrać” – wyjaśnia Rafał Mróz, Dyrektor ds. Asseco WAPRO ERP w Asseco Business Solutions S.A.

Z platformą abStore B2B można wykorzystywać indywidualne cenniki przygotowane dla pojedynczych partnerów lub grup kontrahentów. System w przejrzysty sposób udostępnia też zintegrowane z programem magazynowym dokumenty - faktury, zamówienia, rozrachunki, a także informacje o udostępnionym limicie kupieckim. Dostępny jest także element miękkiej windykacji – powiadomienia mailowe, jakie mogą być wysyłane do kontrahentów, informujące o zbliżającym się lub przekroczonym terminie płatności.

„Platforma abStore B2B powstała jako odpowiedź na najważniejsze „bolączki” firm z sektora MSP zajmujących się handlem w modelu business-to-business. I co najważniejsze, większość tych problemów z powodzeniem może rozwiązać” – podsumowuje Rafał Mróz.

Rozwiązaniu abStore B2B towarzyszy atrakcyjna strona internetowa (www.b2b.abstore.pl). Można na niej zapoznać się z wersją demo platformy, uzyskać wszelkie informacje i pomoc, a także poznać ceny rozwiązania.

Źródło: Asseco Business Solutions
Foto: Asseco Business Solutions 

Newsletter

Czy chcesz otrzymywać informacje o nowościach i ważnych wydarzeniach na naszej stronie?
Netplozja - wybuchowe strony internetowe

EMIL - Elektroniczny miesięcznik informacji logistycznej

EMIL - 12-2021EMIL - 12-2021EMIL - 11-2021EMIL - 11-2021EMIL - 10-2021EMIL - 10-2021EMIL - 09-2021EMIL - 09-2021Zobacz więcej publikacji

Bezpieczny Magazyn - miesięcznik o bezpiecznym magazynie

Zobacz więcej publikacji