Nowa oferta serwisowo-naprawcza Pay Per Use (PPU) z rozliczeniem według faktycznego wykorzystania pojazdu jest dostępna dla modeli DAILY, które są wyposażone w moduł telematyczny Connectivity Box i pozwalają zoptymalizować koszty serwisowania pojazdu.
IVECO wprowadza nową ofertę serwisowo-naprawczą dla modeli DAILY, precyzyjnie dostosowaną do specyfiki działalności klienta i warunków eksploatacji pojazdu. Usługa Pay Per Use (PPU), dostępna w ramach topowych kontraktów serwisowych 2XL i 3XL, umożliwia coroczną weryfikację oraz rozliczanie pierwotnie zadeklarowanego przebiegu i sposobu eksploatacji pojazdu. Niezbędne dane są gromadzone za pośrednictwem usług łączności IVECO (moduł telematyczny Connectivity Box). Takie dopasowanie kontraktu Pay Per Use może przełożyć się na wymierne korzyści dla firmy klienta.
Monica Bertolino, dyrektor ds. usług związanych z całkowitym kosztem posiadania oraz marketingu rozwiązań posprzedażowych, powiedziała: „Nowa formuła przeglądów i napraw rozliczanych według faktycznego wykorzystania pojazdu jest doskonałym przykładem podejścia IVECO do planowej obsługi pojazdów, w której najważniejsze są potrzeby klienta. Poprzez tę usługę rozwijamy potencjał usług łączności w modelu DAILY, osiągając nieznany wcześniej poziom indywidualizacji oferty. Wszystkie firmy odnotowują fluktuacje w swojej działalności. Nasza nowa formuła pozwala precyzyjnie dostosować koszty przeglądów i napraw do intensywności eksploatacji samochodu. W okresie, w którym pojazd rzadziej jeździ w trasy lub obsługuje lżejsze zadania transportowe, klient płaci mniej za serwis”.