Digitalizacja obsługi serwisowej

Redip
9 czerwca 2018
Digitalizacja obsługi serwisowej
NokianTyres+Dealer+Services+launch+(1)
Nokian Tyres wkracza w nowy wymiar usług cyfrowych. Już teraz klienci B2B będą mogli korzystać z udoskonalanej wersji platformy internetowej przeznaczonej dla autoryzowanych dealerów marki. Usługa Nokian Tyres Dealer Services zapewnia wszystkie niezbędne narzędzia dla firm działających w branży oponiarskiej oferując wsparcie w zakresie sprzedaży i zarządzania zamówieniami, a także obsługi klienta i wiedzy biznesowej.
 
Digitalizacja ma istotny wpływ na sposób prowadzenia biznesu, co szczególnie widoczne jest w przypadku sprzedaży; zapewnia większą transparentność, a także ułatwia budowanie świadomości produktu wśród klientów. Aby odpowiedzieć na obecne potrzeby w zakresie usług cyfrowych, firma Nokian Tyres postanowiła zamiast zwykłego sklepu internetowego zaoferować znacznie bardziej kompleksową usługę kładąc jedocześnie nacisk na pełną dostępność i łatwość w obsłudze.
 
“Nasi klienci to także konsumenci, którzy korzystają na co dzień z różnego rodzaju doskonałych usług cyfrowych. Stąd też konieczność stworzenia własnego kanału przeznaczonego dla klientów biznesowych. Naszym autoryzowanym dealerom oferujemy ten sam poziom usług do którego przyzwyczajeni są jako konsumenci” – wyjaśnia Manager Online, Antti Merikoski.

Obsługa osobista online – łatwe i szybkie zamawianie
Nasza usługa zaprojektowana została w taki sposób, aby ułatwić proces składania zamówień, a także zapewnić jego szybki i sprawny przebieg. Opcja wyszukiwania jest łatwa w użyciu, informacje o dostępności produktów aktualizowane na bieżąco, a materiały promocyjne są dostępne od ręki. Dzięki temu nasi dealerzy mogą poświęcić pełną uwagę swoim klientów zamiast tracić czas na wyszukiwanie materiałów i informacji w różnych źródłach.
 
“Naszym celem jest stworzenie kanału umożliwiającego cyfrową komunikację z klientem. Chcemy zaoferować naszym dealerom najlepszy możliwy poziom usług, do których mieliby dostęp o każdej porze z dowolnego miejsca na Ziemi” – podsumowuje Merikoski.
 
W Europie Środkowej nowa wersja Usługi Dealer Services firmy Nokian Tyres udostępniona została jesienią 2017r. Jej premiera na rynku amerykańskim miała miejsce w marcu tego roku, natomiast w krajach Skandynawskich uruchomiona zostanie w 2019 r.
Usługa Dealer Services firmy Nokian Tyres – niezbędnik firmy oponiarskiej. Udoskonalona usługa Dealer Services firmy Nokian Tyres oferuje w jednym miejscu wszystkie usługi: narzędzie do zamawiania oraz informacje na temat produktów, a także materiały marketingowe

Ponadto obejmuje wiele nowych funkcji:
  • Nowy kanał obsługi osobistej dostępny z każdego urządzenia.
  • Szybki proces wyszukiwania i zamawiania w celu ułatwienia i przyspieszenia zamawiania opon.
  • Cała historia zamówień klienta w jednym miejscu bez względu na kanał zamawiania.
  • Rzetelne i aktualne informacje na temat produktów i ich dostępności.
  • Usługi i dodatkowe materiały dostępne w sześciu językach (angielski, niemiecki, francuski, włoski, czeski oraz polski)
 
Redip
Foto: Nokian Tyres

Newsletter

Czy chcesz otrzymywać informacje o nowościach i ważnych wydarzeniach na naszej stronie?
Netplozja - wybuchowe strony internetowe

EMIL - Elektroniczny miesięcznik informacji logistycznej

EMIL - 12-2021EMIL - 12-2021EMIL - 11-2021EMIL - 11-2021EMIL - 10-2021EMIL - 10-2021EMIL - 09-2021EMIL - 09-2021Zobacz więcej publikacji

Bezpieczny Magazyn - miesięcznik o bezpiecznym magazynie

Zobacz więcej publikacji