Polecamy

Złote Godło dla usługi TDI

25 maja 2015
Złote Godło dla usługi TDI
Złote Godło dla usługi TDI

DHL Express (Poland), lider na rynku międzynarodowych usług logistycznych, otrzymał tytuł laureata i Złote Godło w programie Quality International 2015 za najwyższą jakość usługi Time Definite International (TDI).

Tegoroczna IX już edycja konkursu realizowana jest pod patronatem Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju, Klubu Polskiego Forum ISO 9000 i Polskiej Agencji Przedsiębiorczości. Kapituła programowa wysoko oceniła zgłoszenie i nagrodziła działania związane z wdrażaniem, a także promowaniem idei jakości we wszystkich aspektach działalności DHL Express. Na podstawie jednogłośnej decyzji przyznała DHL Express tytuł laureata i Godło w kategorii Quality International Services za najwyższą jakość usługi TDI – Time Definite International.

TDI oznacza usługę doręczenia przesyłki międzynarodowej w systemie „od drzwi do drzwi” tego samego dnia, przed określoną godziną, z dnia na dzień lub w nieprzekraczalnym ustalonym terminie. Usługa TDI zdobywa największą popularność wśród klientów firmy DHL Express (Poland), a jednocześnie reprezentuje najliczniejszy segment przesyłek pod względem wielkości wolumenu.


„Jako organizacja jesteśmy dumni z przyznanej nagrody. Jest ona dowodem na to, że podejmowane przez nas działania w ramach podnoszenia jakości są zauważane przez rynek, a tym samym naszych obecnych i potencjalnych klientów. Kluczowa usługa TDI wyróżnia nas na tle konkurencji, a serwis jaki świadczymy jest na wysokim poziomie. Za sukcesem stoi najwyższa jakość, którą każdego dnia w ramach realizowanej usługi TDI dostarczają nasi pracownicy.” – powiedział Tomasz Buraś, dyrektor zarządzający DHL Express (Poland).

Najwyższa Jakość Quality International 2015 to ogólnopolski program konkursowy, którego celem jest promowanie w firmach i instytucjach, działających na terytorium RP, skutecznych metod zarządzania jakością. Drugim celem jest wskazanie i promocja tych firm i instytucji, które reprezentują najwyższe standardy, gwarantujące klientom i konsumentom otrzymanie produktu lub usługi na najwyższym poziomie. Laureaci są wyłaniani w trzech kategoriach: QI product - produkt najwyższej jakości, QI services - usługi najwyższej jakości, QI order - zarządzanie najwyższej jakości.

Certyfikat firmie DHL Express (Poland) w imieniu kapituły wręczyła Redakcja Forum Biznesu Dziennik Gazeta Prawna.

Źródło: DHL Express (Poland)
Foto: DHL Express (Poland)

Newsletter

Czy chcesz otrzymywać informacje o nowościach i ważnych wydarzeniach na naszej stronie?
Netplozja - wybuchowe strony internetowe

EMIL - Elektroniczny miesięcznik informacji logistycznej

EMIL - 12-2021EMIL - 12-2021EMIL - 11-2021EMIL - 11-2021EMIL - 10-2021EMIL - 10-2021EMIL - 09-2021EMIL - 09-2021Zobacz więcej publikacji

Bezpieczny Magazyn - miesięcznik o bezpiecznym magazynie

Zobacz więcej publikacji