Polecamy

Szybkie, dokładne i wydajne procesy załadunkowe

Zebra Technologies
28 kwietnia 2017
Szybkie, dokładne i wydajne procesy załadunkowe
Zebra_zdjęcie
Dynamiczny rozwój e-commerce i zapotrzebowania na te usługi, wywiera presję na dostawców rozwiązań wykorzystywanych w logistyce, na tworzenie produktów zapewniających optymalne czasy dostaw. Zebra Technologies Corporation , dostawca rozwiązań do identyfikacji, śledzenia oraz zarządzania zasobami i procesami, zaprezentowała rozwiązanie SmartPack™ Trailer, które umożliwia firmom z branży transportu i logistyki (T&L) monitorowanie w czasie rzeczywistym zachodzących w nich procesów.
 
Technologia ta zmniejsza koszty operacyjne, a jednocześnie umożliwia bardziej efektywny załadunek przyczep. Rozwiązanie przyczynia się także do poprawy poziomu bezpieczeństwa oraz wyszkolenia personelu. SmartPack Trailer to pierwszy produkt z grupy rozwiązań firmy, które pomogą publicznym i prywatnym przewoźnikom towarów i paczek – operującym zarówno w transporcie naziemnym, jak i powietrznym – zbudować bardziej nowoczesną i ściślej połączoną sieć dystrybucji. Ma to umożliwić podejmowanie w czasie rzeczywistym decyzji, które usprawnią operacje załadunku.

Tom Bianculli, Chief Technology Officer, Zebra   „W dzisiejszej  tzw. gospodarce na żądanie (ang. on-demand economy), która rozwija się za sprawą handlu elektronicznego, odbiorcy oczekują natychmiastowych dostaw. Tym ważniejsze stają się rozwiązania, które mogą zoptymalizować szybkość, dokładność i wydajność procesów załadunkowych. Nowe rozwiązanie Zebra SmartPack rozszerza inteligentne zarządzanie zasobami przedsiębiorstwa o operacje zachodzące w obszarze załadunku – przewoźnicy zyskują w czasie rzeczywistym dostęp do informacji, które są potrzebne do bardziej efektywnego prowadzenia działalności”.
 
Rozwiązanie SmartPack Trailer rejestruje dane operacyjne, takie jak gęstość ładunku, stopień wypełnienia przyczepy, liczba paczek skanowanych i ładowanych w ciągu godziny, jak również dostarcza zdjęć z trwającego załadunku. Gromadzenie tego typu danych zapewnia przedsiębiorstwom bezprecedensową wiedzę, która pozwala osiągnąć wysoki poziom wydajności i rentowności. SmartPack Trailer wpisuje się w opracowaną przez firmę Zebra strategię inteligentnego zarządzania zasobami przedsiębiorstwa – Enterprise Asset Intelligence (EAI) – poprzez zbieranie danych z miejsc, w których prowadzone są działania oraz ich analizę mającą na celu wyciągnięcie wniosków przydatnych w podejmowaniu decyzji przez pracowników i kierowników magazynów. Zebra zaprezentowała SmartPack Trailer wraz z nowymi rozwiązaniami Network Connect™ for Automation i  LifeGuard™ for Android™  na targach ProMat 2017.

SmartPack Trailer
Brak wglądu w proces załadunku sprawia, że przyczepy są często ładowane nieprawidłowo, przez co marnuje się dostępne miejsce. SmartPack Trailer rozwiązuje ten problem, wyciągając wnioski z danych dostarczanych przez czujniki 3D i kamery na rampie załadunkowej. Umożliwia to przedsiębiorstwom wyeliminowanie traconego miejsca i czasu oraz pomaga w ograniczeniu liczby przyczep na drodze, a w rezultacie kosztów paliwa i wydatków związanych z konserwacją pojazdów.
Sprzęt, oprogramowanie i analityka SmartPack Trailer integrują się z różnymi systemami planowania zasobów przedsiębiorstwa (ERP), umożliwiając monitorowanie efektywności w zakresie wolumetryczności i tempa załadunku. Wspomniane rozwiązania dostarczają również informacji o momencie, w którym ładunek jest niemal ukończony. Kierowcy mogą być powiadamiani zawczasu o zbliżającym się domknięciu ładunku, co skraca czas postoju i zwalnia rampę, pozwalając rozpocząć kolejny załadunek.
Firmy mogą też wykorzystać zdjęcia z wnętrza przyczepy w celu śledzenia i monitorowania techniki podnoszenia ładunku przez pracowników. Zdjęcia tego typu umożliwiają jednocześnie kierownikom załadunku podejmowanie bieżących decyzji zwiększających tempo i efektywność pracy. Taki poziom widoczności pomaga ograniczyć rotację kadr, urazy pracowników, kradzieże, straty i uszkodzenia paczek w czasie załadunku.
 
Network connect for automation i lifeguard for android
Rozwiązanie Network Connect for Automation pozwala przedsiębiorstwom w łatwy sposób łączyć wytrzymałe skanery i drukarki Zebra z najpopularniejszymi przemysłowymi protokołami ethernetowymi i innymi standardowymi sieciami używanymi w zakładach produkcyjnych i środowiskach magazynowych bez potrzeby wykorzystania dodatkowego sprzętu do konwersji. Takie rozwiązanie umożliwia zapewnienie mniejszego stopnia zagrożenia sieci, ogranicza koszty instalacji i zarządzania, zwiększa niezawodność oraz skraca czas reakcji urządzeń.
LifeGuard for Android to pierwsze w branży rozwiązanie do bezpiecznego zarządzania cyklem życia produktu, które przedłuża okres użytkowania komputerów mobilnych działających w oparciu o system Android poprzez wsparcie, które ma kluczowe znaczenie we wdrożeniach korporacyjnych. LifeGuard for Android, zapewniając regularne aktualizacje zabezpieczeń systemu operacyjnego, minimalizuje ryzyko kosztownych incydentów naruszenia bezpieczeństwa i wydłuża żywotność urządzeń, co może znacznie ograniczyć łączny koszt ich eksploatacji. Rozwiązanie zwiększa możliwości korporacyjnej platformy Mobility DNA™ dla systemu Android i jest oferowane w ramach kontraktów serwisowych Zebra OneCare™. 
 
Źródło: Zebra Technologies
Foto: Zebra Technologies 

Newsletter

Czy chcesz otrzymywać informacje o nowościach i ważnych wydarzeniach na naszej stronie?
Netplozja - wybuchowe strony internetowe

EMIL - Elektroniczny miesięcznik informacji logistycznej

EMIL - 12-2021EMIL - 12-2021EMIL - 11-2021EMIL - 11-2021EMIL - 10-2021EMIL - 10-2021EMIL - 09-2021EMIL - 09-2021Zobacz więcej publikacji

Bezpieczny Magazyn - miesięcznik o bezpiecznym magazynie

Zobacz więcej publikacji