Polecamy

Still w Warszawie

25 lutego 2010
Still w Warszawie
Still w Warszawie

Jakie są prognozy dla sektora handlu detalicznego na najbliższe miesiące? Jakie innowacyjne pomysły pozwolą odnosić największe korzyści w tej branży? Wiele pytań, na które odpowiedzi będzie można uzyskać podczas dwudniowych targów RetailShow 2010, które 17 i 18 marca odbędą się w Warszawie.

Targom towarzyszyć będzie konferencja tematyczna Forum RetailShow, na której eksperci omówią najbardziej aktualne tematy dotyczące branży i przedstawią najnowsze trendy w zakresie produktów, rozwiązań oraz usług. Ocenie poddane zostaną również zmiany w gospodarce światowej oraz wpływ globalnego kryzysu na sektor retail w Polsce i Europie.

DSC_0092.jpg
DSC_0092.jpg
– Prognozy na rok 2010 w sektorze intralogistyki są optymistyczne - mówi Borys Wochna, Prezes firmy STILL Polska, jednego z wystawców – Trudny dla branży ubiegły rok dobiegł końca. W bieżącym roku spodziewamy się lepszej sytuacji na rynku. Jednak niezbędnym elementem dla poprawy koniunktury jest wprowadzanie innowacji. Udział w Targach to dobry moment na pozyskanie wiedzy w tej dziedzinie.

W pierwszym dniu spotkania, w mniej formalnej atmosferze, odbędzie się również Gala ReatilShow 2010, podczas której przyznane zostaną nagrody Innowacje Handlu 2009 m.in. w takich kategoriach, jak: systemy i technologie IT, logistyka i magazyn czy systemy franczyzowe dla handlu. Drugi dzień będzie obfitował w szereg bezpłatnych szkoleń i prezentacji w ramach Retail Meeting Point.


Na Targach Wyposażenia, Usług i Technologii Dla Handlu RetailShow 2010, odbywających się 17-18 marca 2010 r. w Warszawskim Centrum EXPO XXI, obecny będzie STILL Polska – dostawca nowoczesnych urzadzeń techniki logistyki wewnętrznej, zaprasza wszystkich do hali nr 3, stoisko C 03. Podczas targów odbywać sie będzie również konferencja

Forum Retail na której poruszane będą tematy:
Czas przełomu czyli efektywny biznes w nowych realiach
- wpływ kryzysu na sektor retail w Polsce
- trendy na rynku sprzedaży detalicznej
- zarządzanie popytem i zapasami w sieci handlowej
Właściwa ocena oczekiwań dzisiejszych konsumentów
- hipermarkety, supermarkety, dyskonty, delikatesy...
- metody na pozyskanie lojalnego Klienta
- preferencje konsumentów kupujących online
- badania shopper insights
- sieć handlowa po kryzysie
Nowoczesne technologie i usługi dla handlu – jak poprawić efektywność i konkurencyjność
- multipartnerskie programy lojalnościowe
- outsourcing usług i personelu
- interakcja z konsumentem
- mobilne systemy IT
 

Newsletter

Czy chcesz otrzymywać informacje o nowościach i ważnych wydarzeniach na naszej stronie?
Netplozja - wybuchowe strony internetowe

EMIL - Elektroniczny miesięcznik informacji logistycznej

EMIL - 12-2021EMIL - 12-2021EMIL - 11-2021EMIL - 11-2021EMIL - 10-2021EMIL - 10-2021EMIL - 09-2021EMIL - 09-2021Zobacz więcej publikacji

Bezpieczny Magazyn - miesięcznik o bezpiecznym magazynie

Zobacz więcej publikacji