Skrzyżowanie potrzeb z ofertami

16 maja 2011
Skrzyżowanie potrzeb z ofertami
Skrzyżowanie potrzeb z ofertami

 

Tematem przewodnim imprezy był „zrównoważony rozwój w logistyce wewnętrznej”, podsumowując imprezę dr Andreas Gruchow członek zarządu Deutschen Messe AG, potwierdził wypełnienie, przez imprezę tego założenia. Podobnego zdania było wielu wystawców, którzy zadowoleni byli z obecności

Cemat_cube_fot1.jpg
Cemat_cube_fot1.jpg
 bardzo wielu nowych klientów na swoich stoiskach. - Targi CeMAT to jedna z najbardziej prestiżowych i opiniotwórczych imprez w naszej branży. W związku z tym również oczekiwania są niemałe. Tak było i tym razem. Dlatego z przyjemnością mogę stwierdzić, że po raz kolejny nie zawiedliśmy się poziomem.. Zarówno ilość wystawców jak i jakość ekspozycji potwierdziły rangę hanowerskich targów. Przedstawione przez największych producentów rozwiązania były niezwykle ciekawe a w przypadku niektórych, jak np. koncepcyjny STILL cubeXX - wręcz zaskakujące - mówi Szymon Smal, Regionalny Dyrektor Handlowy Still Polska Sp. z o.o.

Swoje produkty oferowało 1 084 przedsiębiorstw z 38 krajów, a połowa z nich pochodziła z zagranicy. Trzyletni cykl tej imprezy sprawił, że CeMat 2011 ominął głęboki kryzys światowej gospodarki, a w wypowiedziach organizatorów i wystawców obecna impreza jest zwiastunem końca kryzysu. Tegoroczną edycję targów cechował nieco mniejszy rozmach na stoiskach, dostrzegalna była rozwaga oraz umiarkowanie w pokazach i prezentacjach. Choć były i takie jak firmy SSI Schäfer, BITO, Interrloll, Knap, Jungheinrich, Linde, Still, Toyota czy Hyster, których powierzchnia ekspozycji była niemal identyczna z lat ubiegłych.

Cemat_hybrid_fot2.jpg
Cemat_hybrid_fot2.jpg
Cemat_interroll_fot4.jpg
Cemat_interroll_fot4.jpg

Targi CeMat w Hanowerze zawsze cechował rozmach graniczący z ekstrawagancją w prezentacji produktów i samych firm. Na tych targach wyznaczane były od zawsze trendy w światowej logistyce sprzętowej, a prototypowe rozwiązania określają standardy, które obowiązują na kolejne lata. - Nie wszystkie rozwiązania przedstawione na targach znajdą zastosowanie w codziennej pracy. Przynajmniej nie w identycznej formie. Podobnie jak w przypadku prestiżowych imprez motoryzacyjnych, targi CeMAT wyznaczają pewne kierunki rozwoju dla branży na kolejne lata. Dają pokaz możliwości producentów i po części także badają zainteresowanie potencjalnych klientów – również polskich. Nie oznacza to jednak, że wszystkie projekty pozostają w sferze marzeń. Na tegorocznych targach została zaprezentowana chociażby produkcyjna wersja pierwszego na świecie wózka hybrydowego – modelu STILL RX70 Hybrid. Już wkrótce nasza oferta wzbogaci się także o kolejne rozwiązania software’owe – FleetManager 4.x oraz STILL ProActive. Razem z oferowanym już STILL Report stworzą kompleksowy system ułatwiający zarządzanie flotą – wyjaśnia Szymon Small z firmy Still Polska.

Cemat_jungh_fot3.jpg
Cemat_jungh_fot3.jpg
Cemat_oslona_fot5.jpg
Cemat_oslona_fot5.jpg

Ponad tysiąc nowości zaprezentowali wystawcy na międzynarodowych tragach logistyki wewnętrznej i przepływu materiałów CeMat w Hanowerze. Nie sposób przedstawić wszystkich innowacyjnych rozwiązań i produktów, wszystkie rozwiązania są ważne i istotne dla konstruktorów. Wiele z tych produktów pokazało kierunek w jakim zmierza rozwój innowacyjności w logistyce wewnętrznej i gospodarce magazynowej. To naturalne w gospodarce, że targi są miejscem, gdzie prezentuje się pracę zespołów konstruktorów i projektantów, która prowadzona była czasami przez lata. Targi CeMat w

Cemat_oslona_fot6.jpg
Cemat_oslona_fot6.jpg
Hanowerze od lat są miejscem, gdzie krzyżują się potrzeby z ofertami, a beneficjentami są zadowoleni klienci. CeMat to prestiżowa impreza na której nieobecność rodzi pytania o kondycję i przyczyny nieobecności konkurencji. Zwiększa się więc z roku na rok ilość wystawców chcących prezentować swoje produkty. - Pierwszym, co rzuca się w oczy po przekroczeniu bramy wejściowej to rozmach imprezy. Jest to m.in. efekt dużej ilości wystawców z całego świata. Nie bez znaczenia jest również potencjał samego rynku niemieckiego, przez co każdy producent chce się pokazać z jak najlepszej strony. Dodając do tego znaczną liczbę premier oraz wyrobiony na przestrzeni lat prestiż imprezy otrzymujemy odpowiedź na pytanie o wyjątkowy charakter targów CeMAT – mówi Szymon Small z firmy Still Polska.

Wystawcy podsumowują zakończona imprezę, analizując zebrane informacje, zapytania i sugestie, jakie na targowej imprezie zostały zanotowane. W gorący czas liczenia zysków i strat, chociaż tych drugich być nie powinno, firmy nie zapominają o wysyłaniu podziękowań za zainteresowanie ich ofertą. Wszak trzeba pamiętać o podstawowych działaniach marketingowych, które procentować będą w przyszłości.
Red. Fot Log4.pl
 

Newsletter

Czy chcesz otrzymywać informacje o nowościach i ważnych wydarzeniach na naszej stronie?
Netplozja - wybuchowe strony internetowe

EMIL - Elektroniczny miesięcznik informacji logistycznej

EMIL - 12-2021EMIL - 12-2021EMIL - 11-2021EMIL - 11-2021EMIL - 10-2021EMIL - 10-2021EMIL - 09-2021EMIL - 09-2021Zobacz więcej publikacji

Bezpieczny Magazyn - miesięcznik o bezpiecznym magazynie

Zobacz więcej publikacji