Polecamy

Siódemka wspiera Bezpieczny eSklep

13 marca 2012
Siódemka wspiera Bezpieczny eSklep
Siódemka wspiera Bezpieczny eSklep

12 marca na konferencji organizowanej przez Instytut Logistyki i Magazynowania wręczono nagrody w ramach II edycji Konkursu Bezpieczny eSklep. Siódemka jest partnerem wydarzenia. W tegorocznej akcji udział wzięło ponad 460 sklepów. Wyróżnienia otrzymały: amaya-moda.pl – oferująca odzież oraz Sklep.sferis.pl proponujący elektronikę.

Konkurs Bezpieczny eSklep to akcja, której celem jest promowanie i wyróżnienie sprzedawców internetowych, stosujących dobre praktyki w handlu elektronicznym. Kapituła oceniająca sklepy zwracała szczególną uwagę na wiarygodność, jakość i rzetelność świadczonych przez przedsiębiorcę usług.

- Siódemka od lat jest partnerem branży e-commerce w zakresie obsługi przesyłek. Zdajemy sobie sprawę, jak istotnym elementem wiarygodności, bezpieczeństwa i satysfakcji klientów jest właściwa realizacja procesu dostarczania produktów. Z tego powodu wprowadziliśmy szereg rozwiązań logistycznych, które nie tylko decydują o skutecznej dostawie zamówionych produktów, ale również mają bezpośrednie przełożenie na poziom satysfakcji klientów – mówi Agnieszka Andrzejczuk, Specjalista ds. linii produktów Siódemka SA

Wychodząc na przeciw potrzebom sektora e-commerce Siódemka wprowadziła w tym roku usługę Pobranie Next Day. Daje ona gwarancję zwrotu kwoty pobrania do nadawcy już następnego dnia roboczego po doręczeniu. Usługa ta kierowana jest głównie do klientów rozwijających swoją działalność w Internecie, dla których priorytetem jest jak najszybsze otrzymanie płatności za sprzedany towar. To szczególnie atrakcyjne rozwiązanie dla sklepów, sprzedających towaru o wartości jednostkowej przekraczającej 500 zł, dla których płynności finansowa jest sprawą priorytetową.

- Wśród wielu rozwiązań proponowanych sklepom internetowym i ich klientom jest m. in. Tracking Allegro – usługa przeznaczona dla użytkowników tego popularnego serwisu aukcyjnego. Zapewnia ona możliwość śledzenia statusu przesyłki przez podanie wyłącznie numeru aukcji oraz własnego nicku. – mówi Agnieszka Andrzejczuk. Wraz z usługą WebMobile7, umożliwiającą pełną automatyzację procesu obsługi przesyłek, Tracking Allegro pozwala sklepom aukcyjnym usprawnić komunikację z kupującymi – dodaje.


Ponadto, Siódemka, jako pierwsza firma na rynku usług kurierskich w Polsce wprowadziła rodzinę zaawansowanych narzędzi wspierających proces obsługi przesyłek dla małych i średnich firm – 7 Business Ship Control i 7 Office Ship Control. Moduły te stanowią unikalne rozwiązanie wysyłkowe, w pełni zintegrowane z najpopularniejszymi systemami sprzedażowo–magazynowymi, takimi jak WF-Mag, Symfonia i Forte, a także co jest absolutną nowości na rynku - programem pocztowym Microsoft Outlook. Zapewniają one zarządzanie wysyłką przesyłek firmowych z poziomu tych programów i systemów informatycznych bez konieczności przeprowadzania skomplikowanego wdrożenia tych aplikacji.
Siódemka

Newsletter

Czy chcesz otrzymywać informacje o nowościach i ważnych wydarzeniach na naszej stronie?
Netplozja - wybuchowe strony internetowe

EMIL - Elektroniczny miesięcznik informacji logistycznej

EMIL - 12-2021EMIL - 12-2021EMIL - 11-2021EMIL - 11-2021EMIL - 10-2021EMIL - 10-2021EMIL - 09-2021EMIL - 09-2021Zobacz więcej publikacji

Bezpieczny Magazyn - miesięcznik o bezpiecznym magazynie

Zobacz więcej publikacji