Jako światowy lider w wydruku kodów kreskowych, znakowania i EPC / RFID, firma SATO aktywnie poszukuje do dalszej rozbudowy i rozwoju sieci partnerów biznesowych w całej Europie. W kampanii o nazwie "Rok Kanałów Biznesowych" firma koncentruje się na zwiększeniu poparcia dla istniejących partnerów biznesowych i aktywnie rekrutuje nowych, którzy uzupełnią tych partnerów, którzy już dziś uczestniczą w Europejskim Programie Partnerskim SATO.
"Od początku wprowadzenia Programu Partnerskiego Prestige Partner Programme w 2010 roku odnotowaliśmy ogromny sukces" - powiedział Ikuo Dobashi, prezes SATO Corporation i SATO International Europe. "Nasza strategia budowania ukierunkowanej i potężnej sieci partnerów zadziałała poprawnie. W ciągu ostatnich kilku lat udało nam się z powodzeniem zapisać ponad 100 nowych biznes partnerów w naszym europejskim programie. „Rok Kanałów Biznesowych” będzie się opierał na dotychczasowych osiągnięciach i kontynuacji w poszukiwaniu nowych, komplementarnych partnerów, którzy również będą chcieli skorzystać z możliwości biznesowych, jakie oferuje firma SATO."- dodaje Ikuo Dobashi
Prestige Partner Programme składa się z trzech etapów. Skupia się na budowaniu dwóch górnych kondygnacji – Premier i Champion. Na tym etapie firma poszukuje partnerów specjalizujących się w aplikacjach, w konkretnych umiejętnościach technicznych, w wartości dodatkowych cech w obrębie docelowego segmentu rynku i sprawdzonej penetracji geograficznej. Ogólnym celem nie jest stworzenie konkurencji pomiędzy partnerami biznesowymi, ale zidentyfikowanie tych właściwych, którzy wypełnią określone luki w zakresie specjalizacji co wiąże się ze wspólnym rozwojem określonej części rynku. Kluczowe branże docelowe SATO obejmują: sektor sprzedaży detalicznej, sektor żywności i restauracji szybkiej obsługi, sektor produkcji, transportu i logistyki, jak również sektor opieki zdrowotnej i administracji publicznej.
SATO zapewnia szeroki zakres innowacyjnych i wysokiej jakości produktów poligraficznych i materiałów dla wyżej wymienionych rynków, biznes partnerów, integratorów systemów i oprogramowań w oparciu o atrakcyjne oferty w zakresie marży dla klientów końcowych. Każdy uczestnik programu otrzyma dostęp do kompleksowego szkolenia i wsparcia technicznego, a także do pakietu narzędzi marketingowych i funduszy, które pomogą w generowaniu sprzedaży. W ramach tych starań, SATO uruchomiło portal Business Partner, który zapewnia dostęp do wielu różnych i cennych zasobów marketingowych poprzez nową platformę technologiczną oferującą „przyjaźniejszy” użytkownikowi interfejs, a także efektywniejszą komunikację w sieci.
Kampania "Rok Kanałów Biznesowych" obejmuje dni partnerów handlowych oraz prezentuje kanały w całej Europie. Aby zapoznać się z harmonogramem wydarzeń lub aby się zarejestrować w programie Partner Prestige, odwiedź http://bp.satoeurope.com.
Źródło: SATO