NAJBARDZIEj POPULARNE OFERTY

Polecamy

Nowy elektryczny wózek paletowy z platformą PLF/R/S

PLF-R-S
DostawcaPOLSAD Jacek Korczak
MarkaUNICARRIERS
Ręcznego prowadzeniaTak
Z podestem dla operatoraTak
Rok produkcjiNowy
Udźwig [kg]2000-2500
Wysokość podnoszenia [mm]220
Szerokość korytarza roboczego [mm]2358-2751

Kontakt w sprawie oferty

POLSAD Jacek Korczak
ul. Holenderska 14
99-300 Kutno
+48 24 254 92 46
+48 24 254 44 02
http://www.unicarrierspolska.pl/
dystrybucja@polsad.net.pl

Z przyjemnością informujemy o wprowadzeniu na rynek nowej generacji elektrycznych wózków paletpwych z platformą marki UniCarriers serii PLF200/250, PLR200/250 i PLS200/250.

Wszystkie modele są wyposażone w wytrzymałe podwozie i są dostępne w trzech różnych długościach, Mini, Junior i Senior, w celu dostosowania do wymagań różnych pojemności baterii, zarówno litowo-jonowych, jak i kwasowo-ołowiowych. Wersja Mini to najkrótszy wózek dostępny na rynku, odpowiedni do intensywnych, ciężkich operacji wielozmianowych.

Wbudowana w pełni zintegrowana bateria litowo-jonowa i kompaktowe wymiary wózka sprawiają, że model ten jest wydajnym i silnym towarzyszem pracy wielozmianowej przy najwyższym czasie sprawności.
Modele PLF/R/S posiadają udźwig 2000 kg lub 2500 kg i są idealnym rozwiązaniem do załadunku/rozładunku, przeładunku towarów, transportu wewnętrznego lub komisjonowania.

Wiodąca na rynku wysokość podnoszenia wideł wynosi 220 mm, co jest szczególnie ważne na rampach i dokach przeładunkowych.
Składana platforma jest dobrze amortyzowana, aby zapewnić najwyższy poziom komfortu pracy. Szybko i łatwo składane boczne skrzydła ochronne są dostępne w standardzie, aby zapewnić max. wydajność i bezpieczeństwo przy wyższych prędkościach jazdy.
Platformy stałe z bocznym i tylnym wejściem zapewniają doskonałe tłumienie eliminujące wstrząsy, a elektrycznie regulowany system umożliwiający indywidualne preferencje tłumienia jest dostępny jako opcja.

Unikalna i opatentowana koncepcja TDS zapewnia maksymalną przyczepność, tłumienie i stabilność na nierównych powierzchniach również w mokrych warunkach.

Trakcja: Załadunek i rozładunek samochodów ciężarowych lub transport na śliskich podłogach jest możliwy bez buksowania kół, a skuteczność hamowania zawsze zoptymalizowana, zapewnia najlepszą w swojej klasie przyczepność nawet na mokrej nawierzchni, umożliwiając wysokie prędkości jazdy i krótką drogę hamowania niezależnie od wagi ładunku.

Tłumienie: Minimalny wstrząs dla wózka i operatora. Długi zakres amortyzacji koła napędowego wraz ze specjalnie opracowanymi kołami podporowymi , które pochłaniają uderzenia, znacznie redukują wibracje oraz wstrząsy wózka i operatora. Ponadto koła podporowe są ustawione asymetrycznie, aby zmniejszyć uderzenia w podwozie, ponieważ nie są uderzane jednocześnie, co dodatkowo zwiększa wiodący na rynku komfort i trwałość.

Stabilność: Unikalna konstrukcja kół podporowych rozwiązuje podstawowy problem, łącząc komfortowe tłumienie z doskonałą stabilnością boczną. Nowa seria elektrycznych wózków paletowych zapewnia doskonałą stabilność boczną zarówno z ładunkiem, jak i bez ładunku podczas pokonywania zakrętów, przyczyniając się do doskonałych osiągów we wszystkich sytuacjach.

Ergonomicznie ukształtowana, najlepsza w swojej klasie, główka dyszla z łatwo dostępnymi elementami sterującymi umożliwia kierowcy bezpieczne sterowanie pojazdem. Mechaniczny układ skrętu: długie ramię dyszla zapewnia łatwe kierowanie gwarantujące mało intensywną pracę, prostą konstrukcję i niskie koszty inwestycji. Wspomaganie kierwnicy (opcja w PLF): krótkie ramię dyszla, wygodny układ kierowniczy ze zmniejszonym kątem skrętu i wspomagający siłownik hydrauliczny. zapewniają doskonałą kontrolę i precyzję. Brak fizycznego połączenia pomiędzy dyszlem a kołem napędowym. Brak wstrząsów i skrętów z przeniesienia napędu na ramię dyszla. Kąt skrętu +/- 55 stopni.

Łatwy dostęp w celu konserwacji, uszczelnione złącza, czujniki i długie okresy międzyobsługowe skracają konserwację i wydłużają czas pracy bez przestojów.

Wózki zostały zaprojektowane w oparciu o strategię współdzielenia podzespołów w celu utrzymania kosztów serwisowych i kosztu TCO na niskim poziomie oraz zapewnienia maksymalnego czasu sprawności.

Główne opcje:
•Zwiększona prędkość jazdy 12,5 km/h
•ASR - System antypoślizgowy
•Łożyskowane stalowe rolki pod baterią
•Lampy robocze LED
•Funkcja jazdy z podniesionym dyszlem
•Wersja chłodnicza (- 30°C)
•Różne opcje kół napędowych
•Wspomaganie kierownicy (opcja dla PLF/std dla PLR i PLS)
•Krata ochronna
•Taca uniwersalna
•Gniazdo USB 5 V
•Gniazdo USB 12 V
•Wspornik na akcesoria
•Uchwyty RAM C lub D
•Podkładka notatnikowa
•Do wyboru baterie litowo-jonowe lub kwasowo-ołowiowe BS i DIN
•Prowadnice wjazdowe i wyjazdowe do palet zamkniętych

Od momentu rozpoczęcia produkcji wózków widłowych ponad pół wieku temu firma UniCarriers (dawniej Nissan Forklift) projektuje i produkuje wysokowydajne oraz innowacyjne urządzenia do przeładunku towarów. 

UniCarriers wykorzystując swą przewagę technologiczną stał się liderem w dziedzinie projektowania wózków widłowych - od najlepszych rozwiązań silników i układów elektrycznych po bezpieczeństwo, komfort i wydajność pracy operatora.

UniCarriers oferuje pełną gamę urządzeń do przeładunku towarów jak:

  • spalinowe wózki widłowe czołowe z silnikami LPG i Diesel o udźwigu od 1,5 do 10,0 ton;
  • trzy i czterokołowe wózki widłowe czołowe z napędem elektryczne o udźwigu od 1,25 do 3,5 ton;
  • urządzenia techniki magazynowej (wózki unoszące, podnośnikowe, kompletacyjne i wysokiego składowania).

Od sierpnia 2012 autoryzowanym importerem wózków widłowych UniCarriers jest firma POLSAD Jacek Korczak, która od 2000 roku była dealerem marki Nissan Forklift szczycąc się najlepszymi wynikami sprzedaży w całej sieci. We współpracy z  naszymi Partnerami zapewniamy Klientom najlepsze doradztwo handlowe przy wyborze maszyn, jak i optymalne wsparcie techniczne.

Profesjonaliści zasługują na profesjonalną obsługę.

Netplozja - wybuchowe strony internetowe

EMIL - Elektroniczny miesięcznik informacji logistycznej

EMIL - 04-2021EMIL - 04-2021EMIL - 03-2021EMIL - 03-2021EMIL - 02-2021EMIL - 02-2021EMIL - 01-2021EMIL - 01-2021Zobacz więcej publikacji