NAJBARDZIEj POPULARNE OFERTY

Polecamy

Nowa seria DX2 Diesel Stage V

DX2
DostawcaPOLSAD Jacek Korczak
MarkaUNICARRIERS
Udźwig [kg]2000-3500
Wysokość podnoszenia [mm]3000-7000
Szerokość korytarza roboczego [mm]4055-4338

Kontakt w sprawie oferty

POLSAD Jacek Korczak
ul. Holenderska 14
99-300 Kutno
+48 24 254 92 46
+48 24 254 44 02
http://www.unicarrierspolska.pl/
dystrybucja@polsad.net.pl
Z przyjemnością informujemy o wprowadzeniu na rynek nowej serii DX2 o udźwigu 2,0-3,5 tony z silnikiem wysokoprężnym (Diesel) spełniającym najnowszą normę emisji spalin Stage V.
 
Wózki DX2 zostały zaprojektowane z bardzo nisko położonym środkiem ciężkości, co zapewnia wysoką stabilność podczas załadunku i pozwala uniknąć ryzyka przewrócenia się podczas skręcania.
 
Opierając się na dużym doświadczeniu w rozwoju silników przemysłowych, nasza firma może zaoferować własny, wytrzymały i niezawodny silnik wysokoprężny, zaprojektowany specjalnie do wózków widłowych. 
 
Nowo opracowana jednostka napędowa D04EG o mocy 36kW spełnia restrykcyjnej normy emisji spalin UE 2016/1628 (Stage V). Producent MHIET - Mitsubishi Heavy Industries Engines and Turbochargers -> https://www.mhiet.co.jp/en/ - zastosował w niej technologię niezbędną do realizacji powyższych przepisów (m.in.: katalizator DOC i filtr DPF z automatyczną regeneracją bez Ad-blue), a jednocześnie utrzymania wysokiego poziomu niezawodności i niskich kosztów eksploatacji.
Zastosowany filtr DPF jest bardzo podobny do powszechnie używanego w samochodach osobowych, gdzie kierowca nie musi zwracać uwagi na jego regenerację, ponieważ jest ona wykonywana automatycznie podczas normalnego użytkowania. W przypadku bardzo niskiego użycia, jeśli silnik nie osiągnie temperatury niezbędnej do przeprowadzenia automatycznej regeneracji, możliwa będzie regeneracja ręczna. Wskaźniki DPF znajdują się na panelu sterującym w STD.
Silnik D04EG zapewnia doskonałe osiągi przy bardzo niskim zużyciu paliwa i zmniejszonych kosztach konserwacji dzięki zastosowaniu dużej pojemności skokowej i uniknięciu zastosowania turbosprężarki.
Nowa jednostka napędowa Stage V jest sterowana elektronicznie przez moduł sterujący silnika (ECM). W przypadku przegrzania silnika lub skrzyni biegów obroty silnika zostaną automatycznie zmniejszone, aby zapobiec dalszym uszkodzeniom.
 
Modele DX2 w std posiadają m.in.: system ochrony układu napędowego, ogranicznik prędkości, tryb Eco/Power, tylny uchwyt z włącznikiem klaksonu, wysoko komfortowy fotel Grammer, lampy LED, wskaźnik wagi ładunku itp. W opcji są dostępne m.in.: kabina Deluxe, Joystick (Fingertip), pakiet antypyłowy itp.

Od momentu rozpoczęcia produkcji wózków widłowych ponad pół wieku temu firma UniCarriers (dawniej Nissan Forklift) projektuje i produkuje wysokowydajne oraz innowacyjne urządzenia do przeładunku towarów. 

UniCarriers wykorzystując swą przewagę technologiczną stał się liderem w dziedzinie projektowania wózków widłowych - od najlepszych rozwiązań silników i układów elektrycznych po bezpieczeństwo, komfort i wydajność pracy operatora.

UniCarriers oferuje pełną gamę urządzeń do przeładunku towarów jak:

  • spalinowe wózki widłowe czołowe z silnikami LPG i Diesel o udźwigu od 1,5 do 10,0 ton;
  • trzy i czterokołowe wózki widłowe czołowe z napędem elektryczne o udźwigu od 1,25 do 3,5 ton;
  • urządzenia techniki magazynowej (wózki unoszące, podnośnikowe, kompletacyjne i wysokiego składowania).

Od sierpnia 2012 autoryzowanym importerem wózków widłowych UniCarriers jest firma POLSAD Jacek Korczak, która od 2000 roku była dealerem marki Nissan Forklift szczycąc się najlepszymi wynikami sprzedaży w całej sieci. We współpracy z  naszymi Partnerami zapewniamy Klientom najlepsze doradztwo handlowe przy wyborze maszyn, jak i optymalne wsparcie techniczne.

Profesjonaliści zasługują na profesjonalną obsługę.

Netplozja - wybuchowe strony internetowe

EMIL - Elektroniczny miesięcznik informacji logistycznej

EMIL - 03-2021EMIL - 03-2021EMIL - 02-2021EMIL - 02-2021EMIL - 01-2021EMIL - 01-2021EMIL - 12-2020EMIL - 12-2020Zobacz więcej publikacji