NAJBARDZIEj POPULARNE OFERTY

Polecamy

Wózki CROWN serii TSP 6000

CROWN_TSP-Wózek z podnoszona kabiną
CROWN_TSP-Wózek z podnoszona kabiną_kabina
CROWN_TSP-Wózek z podnoszona kabiną_kierunki
CROWN_TSP-Wózek z podnoszona kabiną_magazyn
CROWN_TSP-Wózek z podnoszona kabiną_magazyn_2
CROWN
DostawcaWDX S.A.
MarkaCROWN
Unosząca kabina dla operatoratak
Udźwig [kg]1250
Wysokość podnoszenia [mm]8670

Kontakt w sprawie oferty

WDX S.A.
ul. Taśmowa 7
02-677 Warszawa
+48 22 417 0 200
+48 22 853 17 48
www.wdx.pl
office@wdx.pl
Najlepsze wykorzystanie powierzchni magazynu i maksymalną gęstość składowania można osiągnąć wyłącznie przez zminimalizowanie przestrzeni magazynu wykorzystywanej jako korytarz roboczy wózka. Wózki do bardzo wąskich korytarzy zostały zaprojektowane specjalnie do tego celu. Najwyższa na rynku prędkość jazdy wózka, prędkość podnoszenia i opuszczania ładunku oraz opatentowany mono-maszt zapewniają optymalną wydajność i długotrwałą niezawodność. Dopasowane dokładnie do Twoich potrzeb, oferują operatorom narzędzia i pewność, że osiągają najwyższe wyniki i maksymalizują wykorzystanie kubatury całego magazynu.
 
Prowadzenie magazynu to codzienny wyścig, aby przemieścić większą ilość produktów, zoptymalizować wydajność operatora i maksymalnie wykorzystać możliwości wózka. Biorąc pod uwagę fakt, że żadne zastosowanie wózka podnośnikowego nie jest takie samo i nie ma jednego rozwiązania odpowiedniego dla każdej zmiennej danego zastosowania, od wyboru wózka zależy bardzo wiele. W końcu nikt nie chce poświęcać wydajności wózka lub możliwości zwiększania wyników przedsiębiorstwa.
 
Wózki TSP firmy Crown oferują precyzyjnie dobraną do poszczególnych zastosowań prędkość, udźwig, wydajność energetyczną oraz wysokość podnoszenia. Wszystkie trzy serie są wyposażone w innowacyjny maszt MonoLift™ oraz fotel MoveControl™, zapewniając operatorom narzędzia oraz poczucie pewności, umożliwiające pracę na dużej wysokości.
 
Nowy standard wydajności przeładunku
Interaktywny wyświetlacz można używać do sprawdzania parametrów wózka lub ich regulacji bez konieczności stosowania ręcznego urządzenia sterującego lub komputera przenośnego. Standardowo w wózku montowane są najnowocześniejsze rozwiązania
diagnostyczne. Przy użyciu wyświetlacza można monitorować każdy czujnik w czasie rzeczywistym.  Możliwe jest również testowanie wielu ze sterowników wyjściowych.
 
Zespół napędowy
Wysokowydajny zespół napędowy zaprojektowano z myślą o równomiernym rozkładaniu naprężeń podczas zdejmowania i składowania palet. Stalowe drzwiczki i pokrywy chronią składniki elektryczne i hydrauliczne przed środowiskiem pracy i dostępem osób nieupoważnionych. Wszystkie pokrywy można łatwo zdjąć za pomocą kilku narzędzi. Mocne ramy ochronne można łatwo wymienić. Obsługa akumulatorów jest łatwa dzięki górnemu panelowi dostępowemu, który można w prosty sposób zdemontować.

Maszt
Wyjątkowy masz zamknięty minimalizuje odchylenia na całej długości. Belki dwuteowe przyspawane do masywnej poprzecznicy równie dobrze utrzymują przednie jak i boczne obciążenie. Cylindry podnośników, węże, kable i łańcuch wewnątrz masztu chronione są przed wpływem środowiska roboczego, przy czym są łatwo dostępne w celu konserwacji. Wbudowane czujniki w maszcie głównym wykrywają luz łańcucha i powodują wyłączanie funkcji opuszczania masztu głównego, masztu dodatkowego, obracania lub ruchu bocznego.
Szyba z tyłu podestu umożliwia dobrą widoczność powyżej obszaru ustawiania.
 
System Access 1 2 3
Wszechstronny system sterowania Access 1 2 3 to modularny układ komunikacji i sterowania. Monitoruje wszystkie czujniki pojazdu, podejmuje decyzje w oparciu o odczyty czujników, dzięki temu wszystkie ruchy systemu przebiegają bezpiecznie i gładko.
Osiem modułów komunikuje się ciągle poprzez szyn´ CAN (Control Area Network), co zapewnia dostępność wszystkich danych w czasie rzeczywistym przez cały czas działania.
• Access 1 Moduł interaktywnego wyświetlacza
• Access 2 Moduł sterujący układu hydraulicznego
• Access 3 Moduł sterujący trakcji
• Access 4 Moduł sterujący pojazdu
• Access 5 Moduł sterujący sterowania
• Access 6 Moduł sterujący naprowadzania
• Access 7 Dodatkowy moduł sterujący
• Access 8 Moduł sterujący operatora
 
Uproszczony układ hydrauliczny
Układ hydrauliczny został zaprojektowany tak, aby zapewniać wysoka wydajność przy uproszczonej budowie: mniejszej liczbie części, połączeń i węży. Zespół masztu/wysięgnika można zupełnie odłączyć od jednostki napędowej bez konieczności odłączania połączeń hydraulicznych. Umożliwia to łatwiejsze składanie wózka w celach transportowych, a także powoduje odizolowanie układu hydraulicznego od układu elektrycznego, dzięki czemu olej lub inne zanieczyszczenia nie maja wpływu na ten układ. Wszystkie funkcje hydrauliczne sterowane są za pomocą dwóch bloków rozgałęźnych — jednego w ramie głównej i drugiego w części do obsługi ładunku.
Duże silniki prądu zmiennego zapewniają dostatek mocy do podnośnika głównego, podnośnika dodatkowego, funkcji ruchu poprzecznego, obracania i wysuwania wideł. Układy hydrauliczny i elektryczny idealnie współpracują zapewniając doskonała kontrolę nad częścią ładunkową, co umożliwia bezproblemowa i bezpieczna obsługa ładunków. Wskaźniki przyspieszenia oraz prędkości maksymalne można zaprogramować odpowiednio do zastosowania wózka. Zawór ręcznego opuszczania umieszczony w zespole napędowym pozwala na opuszczanie platformy z poziomu podłoża. Przed opuszczeniem można ustawić widły w położeniu startowym.
 
Układ trakcyjny
Masywny silnik prądu zmiennego zapewnia duże przyspieszenie i prędkość jazdy, ale pozwala również na poruszanie się z bardzo niewielka prędkością na dystansach kilku milimetrów w celu precyzyjnego rozmieszczania palet. Moment napędowy przenoszony jest z silnika do osi napędowej za pomocą przekładni kątowych z zębami krzywoliniowymi oraz kół zębatych śrubowych. Silnik jazdy nie obraca się, minimalizując zużycie przewodów elektrycznych. Wskaźniki przyspieszenia i zwalniania można zaprogramować odpowiednio do zastosowania. Zmiany kierunku obrotów są płynne i natychmiastowe. W celu zwiększenia bezpieczeństwa i produktywności można wybierać odpowiednie profile wydajności. Na prędkość wywierają wpływ czynniki takie jak: kierunek jazdy, wysokość podestu, położenie wideł oraz to, czy urządzenie pracuje w trybie naprowadzania. Prędkości maksymalne zmniejszane są stopniowo wraz ze stopniem podniesienia podestu.
 
Inteligentne hamowanie
Opatentowany Inteligentny układ hamulcowy (Intelligent Braking System) łączy hamowanie silnikiem z trzystopniowym hamowaniem ciernym, co zapewnia maksymalne bezpieczeństwo i wygodę operatorowi. Podczas uruchamiania hamulców pod uwagę brane są takie czynniki jak prędkość wózka, kierunek jazdy, wysokość wideł i ich obciążenie oraz masa wózka. Ponadto minimalizowane jest korzystanie z hamulców ciernych, co powoduje zwiększenie ich żywotności. Chociaż operator może w każdej chwili użyć hamulców głównych za pomocą dwóch pedałów  podłogowych, ma również do wyboru hamowanie przy użyciu silnika, zmieniając kierunek obrotów (hamowanie przeciwprądowe).
 
Inteligentne sterowanie
W pełni elektroniczny system sterowania zapewnia proste manewrowanie. Maksymalna prędkość wózka jest zmniejszana, kiedy koło sterowane zmienia kierunek o więcej niż 10 stopni. Wraz ze zwiększeniem działań sterowania zmniejsza się prędkość. To inteligentne podejście zapewnia maksymalny poziom bezpieczeństwa i komfortu operatora.
 
Część do obsługi ładunku
Część obrotowa karetki wideł o obrocie 180º umożliwia obsługę palet po obu stronach wózka lub z przodu. Położenie wideł jest ciągle monitorowane w celu zapewnienia bezpiecznej i wydajnej obsługi.
Funkcje obsługi wideł można łączyć w celu stosowania równoczesnych operacji, co znacznie zwiększa wydajność. Funkcja automatycznego obracania (ang. Auto-Pivot) umożliwia automatyczny ruch poprzeczny i obrót wideł, przy środkowym położeniu palety w korytarzu. Rozstaw zębów wideł można regulować, dostępne są dwa rodzaje wideł: teleskopowe i nieteleskowowe. Widły teleskopowe są automatycznie wysuwane podczas uruchomienia przesuwu bocznego, można je również wysuwać ręcznie przy użyciu przycisku ominięcia.
Limity wysokości podnoszenia i opuszczania można zaprogramować. W razie konieczności operator może ominąć te limity. Cylinder podnośnika, węże hydrauliczne i kable elektryczne chronione są wewnątrz profilu masztu lub zdejmowanymi pokrywami. Pionowe wyrównanie masztu dodatkowego utrzymywane jest za pomocą mechanizmu zębatkowego.
 
Koła i opony
Duże, wytrzymałe opony z poliuretanu. Koła obciążone mają średnicę 355 mm i szerokość 205 mm, a koło napędzane — odpowiednio 380 mm i 180 mm. Standardowe koła prowadzące do szyn kierujących mają średnicę 150 mm i szerokość 50 mm.
 
Przepisy bezpieczeństwa
Wózek spełnia wszystkie wymagania europejskich przepisów bezpieczeństwa. Parametry podano dla pojazdu o średniej wielkości i mogą one ulegać zmianom spowodowanym masa i stanem wózka, jego wyposażeniem oraz stanem obszaru pracy. Produkty i specyfikacje firmy Crown podlegają zmianom bez powiadomienia.
WDX S.A. zajmuje czołową pozycję wśród polskich dostawców wózków widłowych. Oferujemy pełną gamę produktów Crown, Doosan i Combilift, a także wynajem oraz serwis wszystkich marek wózków widłowych. Dzięki temu otrzymacie Państwo wózki najwyższej jakości oraz gwarancję, że dzięki współpracy z naszymi doradcami przy wyborze wózków magazynowych unikniecie Państwo wielu problemów i kosztów.

Nasz eSklep wozki.wdx.pl pozwoli Państwu sprawdzić dostępność nowych i używanych wózków widłowych oraz zapoznać się z ofertą serwisu. Ponad 300 wózków widłowych jest dostępnych od ręki na sprzedaż oraz do wynajmu krótko- i długoterminowego. Serdecznie zapraszamy.

WDX S.A. jest spółką z ponad 25-letnim doświadczeniem w dostarczaniu zintegrowanych rozwiązań z zakresu wyposażenia magazynów, składowania i projektowania systemów logistycznych w transporcie wewnętrznym.
Inwestycja w magazyn opiera się na maksymalnym wykorzystaniu dostępnej jego przestrzeni. Dlatego zawsze doradzamy klientom współpracę już na etapie projektowania powierzchni magazynowych. Współpraca z naszymi specjalistami w zakresie regałów czy przenośników magazynowych pozwala uniknąć wielu problemów, kosztów oraz daje możliwość maksymalnej optymalizacji rozwiązań. WDX S.A. posiada własne biuro projektowe i nowoczesny zakład produkcyjny systemów składowania i transportu bliskiego o powierzchni 20 503 m2 i mocach produkcyjnych wynoszących 30 000 ton stali rocznie.

Netplozja - wybuchowe strony internetowe

EMIL - Elektroniczny miesięcznik informacji logistycznej

EMIL - 07-2019EMIL - 07-2019EMIL - 06-2019EMIL - 06-2019EMIL - 05-2019EMIL - 05-2019EMIL - 04-2019EMIL - 04-2019Zobacz więcej publikacji