NAJBARDZIEj POPULARNE OFERTY

Umowy serwisowe Hoppecke Polska

Hoppecke Baterie warsztat naprawy baterii
Hoppecke Baterie Polska Sp. z o.o.
DostawcaHoppecke Baterie Polska Sp. z o.o.
Serwis stacjonarnyTAK
Ilość warsztatów4 szt.
Serwis mobilnyTAK
Ilość samochodów sewisowych10 szt.

Kontakt w sprawie oferty

Hoppecke Baterie Polska Sp. z o.o.
ul. Składowa 13; 62-023 Żerniki k. Poznania
tel. 61 64 65 000

Osoba kontaktowa
Dział serwisu tel. 61 64 65 032
www.hoppecke.pl
serwis@hoppecke.pl

Dział Serwisu, poszerzając zakres oferowanych usług oraz umożliwiając uniezależnienie się od serwisów zewnętrznych.  W serwisie zatrudnionych jest ponad 30% pracowników firmy. Dysponując wyszkolonym Serwisem i doświadczonym Działem Realizacji jesteśmy w stanie sprostać wielu wyzwaniom. Począwszy od drobnych napraw i konserwacji baterii, a skończywszy na kompleksowych modernizacjach układów prądu stałego.

Korzyści z zawarcia długoterminowej umowy serwisowej

  1. Klienci podpisujący umowę serwisową traktowani są priorytetowo.
  2. Proponujemy przedłużenie gwarancji na nowo kupowany sprzęt Hoppecke.
  3. Oferujemy dodatkowe rabaty na części zamienne.
  4. Umożliwiamy korzystanie z telefonu alarmowego - awaryjne naprawy w systemie 24/7.
  5. Zapewniamy
  6. Prowadzimy szczegółową dokumentację umożliwiającą wgląd w historię urządzeń.
  7. Jesteśmy w stanie z odpowiednim wyprzedzeniem poinformować o zbliżającym się wyeksploatowaniu urządzeń i konieczności przeprowadzenia nowych inwestycji.

Firma Hoppecke Polska posiada biuro centralne w Żernikach k/Poznania oraz 2 oddziały handlowe w Warszawie i Katowicach. Dodatkowo punkty serwisowe istnieją lokalnie w Warszawie, Katowicach, Łodzi i Wrocławiu. Aktualne dane kontaktowe do oddziałów dostępne są na naszej stronie. Wspieramy naszych klientów technicznie i oferujemy obsługę serwisową. Skupiamy się zawsze na zapewnieniu satysfakcji klienta końcowego.

Firma Hoppecke jest obecna w Polsce nieprzerwanie od 1993 roku. Początkowo istniała pod nazwą A.L.V. HOPPECKE Batterien z siedzibą w Wałbrzychu i zatrudniała trzech pracowników, nie posiadała własnego serwisu. Po przeprowadzce do Poznania wynajęto nowe biura oraz większą przestrzeń magazynową i serwisową, zatrudniono nowych pracowników.

Celem firmy stał się rozwój, szczególnie na rynku baterii trakcyjnych. W niedługim czasie podjęte działania przyniosły oczekiwane skutki umożliwiając dalszy rozwój i zatrudnienie kolejnych osób. Zaczął rozwijać się Dział Baterii Stacjonarnych oraz przede wszystkim serwis, poszerzając zakres oferowanych usług oraz umożliwiając uniezależnienie się od serwisów zewnętrznych.

Netplozja - wybuchowe strony internetowe

EMIL - Elektroniczny miesięcznik informacji logistycznej

EMIL - 11-2017EMIL - 11-2017EMIL - 10-2017EMIL - 10-2017EMIL - 09-2017EMIL - 09-2017EMIL - 08-2017EMIL - 08-2017Zobacz więcej publikacji