Fot. BEUMER Group
Serwis za pomocą okularów BEUMER Smart Glasses
W roku 2022 BEUMER Group ponownie zaprezentuje się w pełnej krasie na targach LogiMAT (od 8 do 10 marca w Stuttgarcie). Dostawca systemów zaprezentuje między innymi swój nowy system BG Pouch, jako odpowiedź na rosnące wymagania w zakresie realizacji zamówień w handlu elektronicznym – oraz połączenie handlu detalicznego i D2C: użytkownik otrzymuje sortownik do bezpośrednich wysyłek do konsumentów i sklepów. Na targach LogiMAT swoją premierę będzie miał również nowy sortownik BG Sorter Compact, który zapewnia większą elastyczność, zajmując jednocześnie mniejszą powierzchnię.
BEUMER Group to firma rodzinna, która dzięki swoim produktom i innowacyjnym systemom od ponad 80 lat dba o wysoki poziom zadowolenia swoich klientów. W hali 1 na stoisku OG82/84 dostawca systemów zaprezentuje nowy BG Pouch System, sortownik kieszeniowy, który spełnia wymagania w zakresie obsługi logistycznej zamówień w handlu elektronicznym przez zewnętrznego usługodawcę: firmy odzieżowe otrzymują sortownik matrycowy do bezpośredniej wysyłki do konsumentów i sklepów. Korzystają z uproszczonej obsługi zwrotów, ponieważ dynamiczne buforowanie eliminuje konieczność uzupełniania zapasów i komisjonowania. Nowy sortownik zwiększa przepustowość o 25 procent w porównaniu do tradycyjnych sortowników kieszeniowych.
BEUMER Group wychodzi naprzeciw rosnącym potrzebom w handlu elektronicznym, oferując nowy sortownik BG Sorter Compact CB. System nadaje się do sortowania jednostek o masie do dwunastu kilogramów. Dostawca systemu swoje nowe urządzenie stworzył w szczególności z myślą o usługach kurierskich, przesyłkach ekspresowych i dostawach paczek, w których trzeba reagować na rosnącą ilość przesyłek i większą przepustowość. Bardziej kompaktowa konstrukcja umożliwia elastyczniejsze projektowanie ogólnego układu systemu. W wyniku tego system ten zasługuje na szczególną uwagę w przypadku integracji z innymi systemami w istniejących pomieszczeniach.
W Stuttgarcie odwiedzający mogą również dowiedzieć się więcej na temat sortownika BG Line – niezwykle wydajnego rozwiązania dla centrów pocztowych i dystrybucyjnych o małej i średniej pojemności. Sortownik ten zapewnia niezawodny, dokładny oraz ostrożny transport listów i produktów w workach, a także kruchej drobnicy. Sorter liniowy BG jest cichy, nie wymaga konserwacji – a dzięki modułowej konstrukcji stanowi bezpieczną inwestycję na długie lata.
Aby osiągnąć trwały wzrost wydajności sortowników, niezbędnym czynnikiem jest digitalizacja. Dzięki analizie danych w maszynach można na przykład gromadzić duże ilości danych, poddawać je dokładnej ocenie i w ten sposób odkrywać obszary do poprawy. Dzięki uzyskanym informacjom można stale usprawniać działanie, co ma pozytywny wpływ na koszty eksploatacji.
Fot. BEUMER Group
Ciąg dzieląco-sortujący BEUMER Group
W wyniku tego zwiększają się również potrzeby klientów w odniesieniu do rosnącej ilości danych. Należy sprawnie odwzorować ich procesy np. w handlu elektronicznym czy algorytmach sortujących. Dział Software Solutions BEUMER Group wspiera swoich klientów w tym zakresie, aby zapewnić im odczuwalne wartości dodane. Goście branżowi odwiedzający targi LogiMAT podczas tej imprezy będą mogli się dowiedzieć więcej na ten temat.
Jeżeli na przykład w procesie operacyjnym wystąpi problem, może to szybko doprowadzić do niedoborów w produkcji – a w najgorszym przypadku do opóźnień w realizacji codziennych procesów. BEUMER Group zapewnia wsparcie w ramach kompleksowej obsługi klienta i oferuje m.in. szybką pomoc w zakresie inteligentnych rozwiązań, aby zapobiec dłuższym przestojom. Na targach LogiMAT BEUMER Group zaprezentuje okulary BEUMER Smart Glasses, zapewniające wysoką wydajność rozwiązanie cyfrowe do konserwacji i zdalnego uruchamiania, które pozwala uniknąć czasochłonnych przejazdów i wysokich kosztów dodatkowych.
W zakresie digitalizacji dostawca systemów stawia na wsparcie firm rozpoczynających działalność, rozszerzając w ten sposób zakres usług oferowanych swoim klientom. Sparrow Networks oferuje na przykład cyfrowy rynek, dzięki któremu uczestniczące w nim firmy w przypadku awarii podzespołu w ich urządzeniach produkcyjnych odpowiednią część zamienną otrzymują tak szybko, jak to tylko możliwe. Elara Digital GmbH oferuje teraz odpowiednie rozwiązania w celu zredukowania czasów przestojów oraz zapewnienia większej dostępności maszyn. Istotne informacje, takie jak zlecenia robocze, listy kontrolne, dokumentacja maszyn lub przewodniki dotyczące usuwania błędów można tworzyć w łatwy oraz intuicyjny sposób i są dostępne w każdej chwili na przykład za pośrednictwem telefonu komórkowego. Pomysłodawców będzie można spotkać na stoisku BEUMER.