Paczkomaty InPost prezentują nową stronę internetową, przygotowaną zgodnie z najnowszymi trendami. Serwis stawia na przystępny kontent i intuicyjną nawigację, by w szybki i prosty sposób odpowiedzieć na potrzeby klientów. To kolejny element konsekwentnie budowanej, niestandardowej komunikacji z konsumentem.
Internet to naturalne środowisko klientów biznesowych i indywidualnych Paczkomatów InPost, dlatego komunikacja on-line odgrywa kluczową rolę dla marki. Strona www Paczkomatów jest w oczywisty sposób ważnym narzędziem pierwszego kontaktu z Klientami oraz wizytówką prezentującą wartości marki. Portal został przygotowany zgodnie z najnowszymi trendami, stawiając na łatwą nawigację, przystępny kontent i satysfakcję użytkowników. Klienci Paczkomatów InPost cenią wygodę i swój czas, a ewentualne wątpliwości chcą więc rozwiać jak najszybciej. Nowe funkcjonalności umożliwiają sprawdzanie gdzie jest najbliższy Paczkomat, w jakich sklepach można kupować i odbierać przez Paczkomaty oraz błyskawicznie sprawdzić gdzie jest nadana paczka.
“Internet jest naturalnym środowiskiem Paczkomatów InPost, zatem pierwszy kontakt
z Klientem najczęściej następuje przez stronę www. Musi być więc ona wizytówką, oddającą nasze wartości, przewagi konkurencyjne i odpowiednio pozycjonować markę. W trakcie czterech lat funkcjonowania strony nastąpił tak duży rozwój usługi, iż wymagała ona nowej wersji serwisu, na miarę globalnych potrzeb. Paczkomaty InPost podążają za nowymi trendami i potrzebami Klientów, którzy cenią swój czas i wygodę. Nowa strona odzwierciedla te wartości prezentując informacje w jeszcze prostszy, bardziej intuicyjny sposób.” – mówi Jacek Siekierczak, Brand Manager Paczkomatów InPost.
Strona www stanowi element szerokiej, niestandardowej komunikacji marki. Kontakt Paczkomatów InPost z Klientem na każdym etapie usługi jest wyjątkowy, bezpośredni i przyjacielski. Komunikaty na ekranach, e-maile i smsy wysyłane do użytkowników zawierają zabawne sformułowania wykorzystujące dwuznaczność języka, inspirują do chwili zabawy, oderwania się od bieżących zadań i skoncentrowaniu na miłych rzeczach, np. na ulubionej muzyce. Uzupełnieniem komunikacji do użytkowników jest też blog firmowy oraz obecność na facebooku. Paczkomaty InPost posiadają dziewiąty największy komercyjny fan page w Polsce, z ponad 260 tysiącami fanów.
Intensywny rozwój branży e-commerce powoduje, że konkurencja na rynku staje się coraz silniejsza. W konsekwencji znaczenie takich elementów jak jakość obsługi i komunikacja z użytkownikami może się stać kluczowym czynnikiem.
Źródło:InPost
Foto:InPost