Polecamy

Międzynarodowy wymiar marki DHL Express

20 września 2011
Międzynarodowy wymiar marki DHL Express
Międzynarodowy wymiar marki DHL Express

Dnia 09 września 2011 roku w sali kinowej Pure Sky Club przy ul. Złotej 59 w Warszawie odbyło się spotkanie prasowe firmy DHL Express „Międzynarodowy wymiar marki DHL Express”. Tematem spotkania było zaprezentowanie DHL Express jako firmy o globalnym wymiarze, która działa w ponad 200 krajach na całym świecie. Zaprezentowana została nowa kampania reklamowa „International specialist campaign” wraz ze spotem telewizyjnym, który podkreśla międzynarodowy zasięg globalnego gracza.

 

W spotkaniu uczestniczyli Tomasz Buraś prezes zarządu, Edwin Osiecki wiceprezes ds. marketingu i sprzedaży oraz Monika Waligóra, dyrektor ds. Komunikacji i PR DHL Express (Poland) oraz przedstawiciele mediów. Celem nowej kampanii reklamowej jest podkreślenie kompetencji DHL Express, dzięki którym klienci mogą w prosty i efektywny sposób wysyłać paczki korzystając z rozbudowanej sieci logistycznej DHL Express. „International Specialist Campaign” podkreśla rolę firmy jako światowego eksperta dbającego o wysoki poziom obsługi klienta. Światowy koncern DHL został założony w 1969 roku przez trzech początkujących przedsiębiorców - Adriana Dalseya, Larrego Hillblooma i Roberta Lynna w San Francisco (USA). W następnych latach firma przeżywała rozkwit z roku na rok na całym świecie.

Od 1 stycznia 2002 Deutsche Post World Net został głównym udziałowcem DHL. Do końca roku nabył 100% akcji. Do 2003 roku głównymi kolorami korporacji były biały i czerwony. W tym roku zostały one zmienione na żółty i czerwony. To właśnie kolor żółty dominuje w nowym spocie telewizyjnym. Kampania „International Specialist Campaign” pojawi się w kilkudziesięciu krajach na Świecie, w tym w Polsce. Przetłumaczona zostanie na kilkanaście języków, będzie obecna w kilkuset stacjach telewizyjnych. Reklama drukowana będzie w ponad trzystu gazetach z dodatkami i insertami. Charakterystyczna ścieżka dźwiękowa „Ain’t No Mountain High Enough” będzie odtwarzana w stacjach radiowych i będzie możliwa do pobrania on-line.


„Nie ma dla nas góry za wysokiej, nie ma rzeki za długiej” – te słowa w tłumaczeniu na język polski towarzyszą przesyłce, która z prędkością światła przemierza kraje i kontynenty w spocie telewizyjnym DHL. Nowe rozwiązania i usługi, ciągle rozbudowywana infrastruktura i suprastruktura firmy sprawia, że zarówno przepływ informacji, jak i paczek jest coraz szybszy w DHL Express - tak jak w prezentowanej reklamie.
Tomasz Dobczyński

Newsletter

Czy chcesz otrzymywać informacje o nowościach i ważnych wydarzeniach na naszej stronie?
Netplozja - wybuchowe strony internetowe

EMIL - Elektroniczny miesięcznik informacji logistycznej

EMIL - 12-2021EMIL - 12-2021EMIL - 11-2021EMIL - 11-2021EMIL - 10-2021EMIL - 10-2021EMIL - 09-2021EMIL - 09-2021Zobacz więcej publikacji

Bezpieczny Magazyn - miesięcznik o bezpiecznym magazynie

Zobacz więcej publikacji