Polacy coraz częściej i chętniej kupują prezenty w internecie. Jak wynika z badań przeprowadzonych przez ARC Rynek i Opinia na zlecenie Grupy Nokaut – aż 81% internautów* deklaruje, że przynajmniej raz kupili prezent on-line. Co więcej, ponad 86% badanych uznaje zakup upominków w internecie za dobry pomysł.
Badani wskazują, że do kupowania prezentów w sieci przekonują ich niskie ceny (42,3% respondentów), szeroki wybór (39%), wygoda (30,6%) i oszczędność czasu (26,6%). Na tych kluczowych aspektach bazuje porównywarka cenowa Nokaut.pl, która ułatwia podejmowanie decyzji zakupowych i pozwala bez wychodzenia z domu porównać oferty ponad 3700 e-sklepów.
-Okres Bożego Narodzenia to zwykle wzmożone zainteresowanie zakupami w sieci i porównywarkami cenowymi. W grudniu 2010 roku Nokaut.pl zanotował 6,2 mln wizyt i spodziewamy się, że w tym roku rekord ten zostanie pobity. W ubiegłym roku najbardziej popularne były laptopy, telefony komórkowe i konsole do gier, ale także sprzęt AGD, książki i oczywiście zabawki. Porównywarka Nokaut.pl oferuje już ponad 12 mln produktów i bardzo szeroki przekrój kategorii. Nasza popularność systematycznie rośnie – notujemy ponad 300 tys. wizyt dziennie – mówi Wojciech Czernecki, prezes zarządu Grupy Nokaut, właściciela Nokaut.pl.
Porównywarka cen Nokaut.pl ma 3 mln unikalnych użytkowników, 12 mln ofert i współpracuje z ponad 3.700 e-sklepami. Do końca października 2011 Nokaut.pl zanotował ponad 31 mln odwiedzin. Obroty w sklepach internetowych wygenerowane dzięki Nokaut.pl w 2011 roku szacuje się na kwotę około 1 miliarda złotych.
Genesis PR