Wielokanałowe dostawy, czyli wprowadzony przez InPost System Dynamicznego Przekierowania Paczek to rozwiązanie dedykowane kategorii przesyłek kurierskich. Z usługi skorzystać mogą wszyscy klienci indywidualni, którzy wybrali tę opcję dostawy towaru, jednak – m.in. z uwagi na nieobecność domowników lub brak czasu w dniu doręczenia – chcą odebrać swoją przesyłkę z wybranego Paczkomatu® InPost lub jednego z Punktów Obsługi Klienta. Wdrożenie systemu jest odpowiedzią na potrzeby e-konsumentów oraz wzrost ich aktywności zakupowej podczas zbliżającego się sezonu świątecznego.
Nowa usługa ma charakter bezpłatny i zapewnia wysoką elastyczność w zakresie dostawy produktów zamawianych przez klientów e-sklepów. Rozwiązanie początkowo będzie obejmowało możliwość zmiany sposobu odbioru paczek jeszcze w dniu nadania przesyłki pod warunkiem, że odbiorca podejmie taką decyzję do godziny 23.:59. Docelowo opcja Dynamicznego Przekierowania Przesyłek przez odbiorcę ma zapewnić taką możliwość nawet do jednej godziny przed planowanym terminem doręczenia.
„Usługa Dynamicznego przekierowania paczek jest idealnym rozwiązaniem dla wszystkich e-konsumentów kupujących w Internecie, którzy wybierając opcję dostawy kurierskiej, nie mają pewności, że będą mogli odebrać swoją przesyłkę. Rozwiązanie jest także odpowiedzią na rosnące potrzeby w zakresie wielokanałowości dostaw oraz wysokiej elastyczności podmiotów obsługujących e-sklepy w zakresie logistycznym. Jesteśmy przekonani, że wdrażane przez nas rozwiązanie doskonale sprawdzi się także podczas zbliżającego się świątecznego sezonu zakupowego, gdyż jak pokazuje nasze dotychczasowe doświadczenie, zakupy online w tym okresie biją absolutne rekordy popularności i zmuszają operatorów kurierskich do pełnej mobilizacji” – komentuje Sebastian Anioł, prezes InPost SA.
Źródło: Integer