11 lutego wystartuje promocja walentynkowa DPD Polska „I love DPD”. W jej ramach klienci indywidualni będą mogli uzyskać aż 20 proc. rabatu na każdą przesyłkę, a nadawcy biznesowi, wykupując w okresie promocji abonament, otrzymają bilety do kina oraz dodatkowe pakiety paczek w korzystnej cenie. Dla klientów dostępne będą zniżki w eSklepie z opakowaniami DPD. Akcja będzie trwała do 15 lutego br.
Klienci indywidualni, chcąc otrzymać specjalny rabat na przesyłkę walentynkową, mogą przygotować paczkę online na stronie www.dpd.com.pl oraz nadać ją w wybranym przez siebie punkcie lub oddziale miejskim DPD Pickup. 20 procentowy rabat przysługuje zarówno na paczki krajowe jak i międzynarodowe.
Nadawcy biznesowi, którzy nawiążą współpracę z DPD Polska w czasie obowiązywania oferty, otrzymają nawet 50 przesyłek w ramach korzystnego abonamentu oraz dodatkowe paczki w pakiecie w atrakcyjnej cenie dostępne po jego wyczerpaniu (do 10 paczek w cenie 5 zł każda) oraz kody na wybrane seanse w sieci kin KINADS. Dla klientów DPD dostępny będzie 14 procentowy rabat na opakowania kartonowe w eSklepie z opakowaniami (sklep.dpd.com.pl).
- Staramy się tak kształtować naszą ofertę, aby dawać naszym klientom wygodę i pewność. Akcja walentynkowa pod hasłem „I love DPD” ma zachęcić do korzystania z naszych usług i do przystąpienia do wielkiej społeczności DPD - mówi Łukasz Zembowicz, Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu, członek zarządu DPD Polska.
DPD Polska
Foto: DPD Polska