Polecamy

Trendy wśród pokolenia internautów 18-29

23 marca 2016
Trendy wśród pokolenia internautów 18-29
Trendy wśród pokolenia internautów 18-29

Jak pokazują najnowsze badania, polscy internauci w wieku 18-29 lat na zakupy w internecie wydają miesięcznie średnio 350 zł. Dodatkowo, z pomiarów przeprowadzonych w pięciu krajach Unii Europejskiej wynika, że młodzi Europejczycy w wieku 20-29 lat na zakupy online przeznaczają około 136 euro miesięcznie. Młodych internautów charakteryzuje również wzmożona aktywność w sieci oraz znacząca liczba dokonanych drobnych transakcji, dzięki czemu stanowią oni istotną grupę wśród użytkowników płatności prepaid w internecie.

Kluczowe znaczenie młodych użytkowników w branży usług internetowych potwierdzają także badania polskiego rynku przeprowadzone przez CBOS. Wskazują one, że:

  • z sieci korzysta aż 97% osób w wieku 18-24 lata (z czego 88% za pomocą urządzeń mobilnych) oraz 95% respondentów w wieku 25-34 lata
  • młodzi użytkownicy w wieku 18-24 lat spędzają w internecie nawet 17 godzin, a internauci w przedziale wiekowym 25-34 lata około 18 godzin w tygodniu2
  • aż 37% młodych respondentów w wieku 18-24 lata korzysta z gier online.2

„Aktywność młodych ludzi w internecie – m.in. zakupy online związane z oglądaniem filmów oraz korzystaniem z gier online – często wiąże się z potrzebą dokonywania płatności w sieci. Gigantyczna ekspansja internetu i zwiększenie liczby użytkowników oraz wpływu sieci na ich życie powinna przekonać zwłaszcza młodsze pokolenie do przywiązywania większej uwagi do kwestii bezpieczeństwa transakcji oraz korzystania ze sprawdzonych metod płatności dostępnych m.in. za pomocą paysafecard. Szansą na uniknięcie zagrożeń płynących z korzystania z internetu jest ograniczenie udostępniania wrażliwych danych, korzystanie z witryn gwarantujących szyfrowanie informacji czy używanie bardziej skomplikowanych, regularnie zmienianych haseł” – powiedział Udo Müller, dyrektor generalny paysafecard.


„Rozważni użytkownicy nie powinni udostępniać swoich danych teleadresowych, odpowiadać na podejrzane wiadomości promocyjne czy udostępniać swoich haseł osobom trzecim. Wspomniane środki ostrożności, dokładne czytanie regulaminów i korzystanie z programów antywirusowych pozwolą zmniejszyć ryzyko oszustwa i utraty danych” – dodał Udo Müller, dyrektor generalny paysafecard.

Rok 2015 był przełomowy dla spółki paysafecard. Firma rozszerzyła działalność na kolejne rynki, m. in. w Nowej Zelandii, Kuwejcie oraz Arabii Saudyjskiej, a także uruchomiła nowe rozwiązania w Turcji. Obecnie produkty paysafecard cieszą się popularnością wśród 12 mln stałych użytkowników i są dostępne w ponad 500 000 punktów na całym świecie. Według danych firmy średnia kwota jednorazowej transakcji wynosi 24 EUR, natomiast średnia, miesięczna liczba aktywnych użytkowników wzrosła do ponad 2 milionów.

paysafecard wspiera największą i najstarszą międzynarodową ligę gier komputerowych ESL (Electronic Sports League). Lider w zakresie wdrażania innowacyjnych i bezpiecznych płatności bezgotówkowych był jednym z głównych sponsorów dwóch najważniejszych wydarzeń organizowanych przez platformę e-sportu na stadionach we Frankfurcie i Kolonii – ESL One Frankfurt 2015 oraz ESL One Kolonia 2015.

Źródło: paysafecard
Foto: paysafecard

Newsletter

Czy chcesz otrzymywać informacje o nowościach i ważnych wydarzeniach na naszej stronie?
Netplozja - wybuchowe strony internetowe

EMIL - Elektroniczny miesięcznik informacji logistycznej

EMIL - 12-2021EMIL - 12-2021EMIL - 11-2021EMIL - 11-2021EMIL - 10-2021EMIL - 10-2021EMIL - 09-2021EMIL - 09-2021Zobacz więcej publikacji

Bezpieczny Magazyn - miesięcznik o bezpiecznym magazynie

Zobacz więcej publikacji