Paczkomaty® InPost – największa na świecie sieć umożliwiająca samodzielne nadawanie i odbieranie przesyłek w trybie 24/7 – wprowadzają kolejne istotne udogodnienie dla swoich klientów. Od lutego użytkownikom terminali została zaproponowana nowa funkcjonalność z obszaru zaawansowanego śledzenia przesyłek. Dzięki niej osoby, które zdecydują się na dostawę za pomocą Paczkomatów® InPost, będą mogły dokładnie prześledzić całą trasę przesyłki. Rozszerzeniu ulegną również statusy wysyłane klientom – uwzględniać będą dodatkowe informacje, co sprawi, że korzystanie z urządzeń stanie się jeszcze bardziej komfortowe.
Spośród partnerów logistycznych polskich sklepów internetowych Paczkomaty® InPost cieszą się największą popularnością. Statystyki zaprezentowane w raporcie opublikowanym przez Idealo.pl pokazują, że wygodną dostawę do automatycznego terminala oferuje ponad połowa (58%) e-sklepów . Usługi kurierskie i pocztowe oferowane przez pozostałych operatorów są wybierane o wiele rzadziej.
Rozbudowana opcja śledzenia przesyłek to kolejne usprawnienie, jakie w ostatnich miesiącach opracowała Grupa Integer.pl – właściciel Paczkomatów® InPost. W IV kwartale 2014 roku wszystkie terminale zostały wyposażone w czytniki kart płatniczych, a w ponad połowie z nich możliwe jest dokonywanie płatności zbliżeniowych. W tym samym czasie spółka postawiła również na rozwój usługi zwrotów – za pomocą samoobsługowych urządzeń możliwy jest zwrot towarów do większości e-sklepów bez jakichkolwiek opłat (serwis Szybkiezwroty.pl).
Teraz – w trosce o zapewnienie użytkownikom jeszcze wyższego komfortu oraz jak największej transparentności usługi – Paczkomaty® InPost umożliwią klientom dokładną obserwację całej trasy przesyłki, z uwzględnieniem np.: postoju w Sortowni Głównej, przyjęcia w danym oddziale InPost czy ponownego „wyjścia zamówionego towaru” z oddziału.
Osoby, które nadadzą lub odbiorą przesyłkę za pomocą innowacyjnego terminala, będą otrzymywały również – w wiadomościach e-mail - linki do śledzenia rozszerzonych wersji statusów przesyłki.
„Nieustannie kontynuujemy rozwój naszych urządzeń – tak, aby korzystanie z nich było jeszcze bardziej komfortowe dla naszych Klientów. Mimo, że Paczkomaty® InPost już od dawna uważane są za jedno z najbardziej efektywnych rozwiązań na rynku pocztowo-kurierskim, to cały czas mamy w planach kolejne usprawnienia usługi. Obserwujemy sektor, w którym działamy, a przede wszystkim słuchamy i szanujemy zdanie konsumentów, dzięki czemu wiemy, na czym zależy im najbardziej. Taka filozofia sprawia, że nie tylko utrzymujemy zaufanie tzw. heavy userów, ale także konsekwentnie i w szybkim tempie zwiększamy liczbę nowych użytkowników, którzy dopiero poznają zalety naszej metody dostarczania towarów” – mówi Rafał Brzoska, prezes Grupy Integer.pl.
Źródło: InPost
Foto: InPost