Fot. Baoli
KBG_40-50
Baoli wprowadza na rynek zmodernizowane wózki serii KBG+. Napędzane silnikami LPG pojazdy o udźwigu od 1,5 do 5 t spełniają najnowsze, restrykcyjne unijne standardy emisji. Linię zoptymalizowano także pod kątem ergonomii pracy.
Mając na uwadze redukcję śladu węglowego i nieustannie dążąc do pogodzenia niemieckiej wydajności z charakterystyczną dla produktów z Dalekiego Wschodu przystępnością cenową, firma Baoli zmodernizowała napęd wózków LPG serii KBG+ o udźwigu od 1,5 do 5 t. Od kwietnia 2020 należące do niej maszyny z kategorii 1,5 – 2 t będą wyposażone w nowoczesne silniki LPG Deutz G2.2, te od 2,5 do 3,5 t – w Doosan P24, a te od 4 do 5 t – w Doosan P34. W efekcie pojazdy będą spełniać najnowsze europejskie standardy emisji.
Projektanci wózków zadbali także o ergonomię pracy operatora. Obszerna kabina została skonstruowana tak, by redukować wibracje i zapewniać maksymalną widoczność – także podczas jazdy wstecz. Kierownica małej średnicy stanowi o wysokiej zwrotności wózka, a nowa skrzynia biegów, elektroniczny przełącznik kierunku ruchu, łatwo dostępne dźwignie przemieszczeń hydraulicznych oraz nożny hamulec postojowy - o precyzji sterowania. Stalowa obudowa komory silnika pozwala na pracę w każdych warunkach, a pokrywa wychylna w zakresie ponad 90 stopni – gwarantuje wygodę utrzymania i serwisu.