Rozbudowa sprzedaży na polskim rynku

Wojciech Podsiadły
18 maja 2019
Rozbudowa sprzedaży na polskim rynku
Fot. Baoli
Rozbudowa sprzedaży na polskim rynku
Baoli, funkcjonujący na światowym rynku od 2003 r. producent wózków widłowych z chińskim rodowodem, na dobre rozpoczął ekspansję na europejskie rynki. Hasło marki „Dwa światy, jedna idea” odzwierciedla dążenie do połączenia wschodniej efektywności kosztowej z zachodnią niezawodnością.
 
Po pięciu latach od rozpoczęcia działalności Baoli, potencjał marki został dostrzeżony przez Grupę KION – jednego z najważniejszych światowych potentatów rynku sprzętu intralogistycznego. Włączona wkrótce później w struktury konsorcjum stanowi dziś uzupełnienie jego oferty w segmencie value-for-money.
 
W 2017 roku zapoczątkowano długofalowe działania mające na celu zwiększenie udziału marki w rynku EMEA, obejmującym Europę, Bliski Wschód oraz Afrykę. W ramach strategii stworzono niezbędny do sprawnej obsługi posprzedażowej klientów europejskich magazyn części zamiennych i zaplecze serwisowe. Trwa rozbudowa sieci partnerów, mająca doprowadzić do zwiększenia dostępności produktów w regionie.
 
Na tej fali powstał także polski oddział firmy. Baoli Polska z siedzibą w Warszawie zapewnia pełną obsługę serwisową sprzedawanych urządzeń i rozbudowuje obecnie sieć dystrybucji.
 
Dariusz_Gorski_Dyrektor_Baoli_Polska_Fot
Fot. Baoli
Dariusz_Gorski_Dyrektor_Baoli_Polska_Fot
- Polski rynek logistyczny zapewnia Baoli świetne perspektywy rozwoju. Oferta firmy łączy konkurencyjne ceny, niezawodność, jakość i obsługę na najwyższym poziomie – wyjaśnia Dariusz Górski, Dyrektor Baoli Polska.  – Naszym flagowym produktem są wózki z przeciwwagą zasilane gazem płynnym, ale obserwujemy także rosnące zainteresowanie lekkimi wózkami podnośnikowymi. Baoli może się pochwalić wyjątkowym stosunkiem ceny do jakości. Obietnica niezawodności poparta jest technologicznym wsparciem i doświadczeniem Grupy KION. Uczestnictwo w tym projekcie to wielkie wyzwanie i ciężka praca. Wierzę jednak, że w perspektywie kilku lat marka stanie się numerem jeden w segmencie wózków ekonomicznych – dodaje Górski.
 
Baoli ma w swojej ofercie 3- i 4-kołowe elektryczne wózki widłowe o udźwigu 1,5-3,5 t, wózki widłowe IC o udźwigu 1,5-10,0 t, a także wózki paletowe oraz podnośnikowe.
 
Baoli – Baoli to producent wózków widłowych i sprzętu magazynowego, który działa w ponad 80 krajach na całym świecie. Firma jest częścią KION, lidera na rynku europejskim i drugiego co do wielkości na świecie producenta technologii magazynowej, znanego z takich marek jak Linde, Still i Dematic. Baoli to idealne połączenie inżynierii i technologii dużej grupy o zasięgu globalnym, pragmatyzmu oraz dbałości o koszty tak typowej dla produktów wytworzonych na Dalekim Wschodzie. Firma Baoli jest bezpośrednio obecna w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce, dysponując zorganizowaną strukturą obsługującą 40 rynków. Baoli EMEA zajmuje się całościowo sprzedażą i obsługą posprzedażową i ma do swojej dyspozycji ogromny magazyn zlokalizowany we Włoszech, działający zarówno jako centrum dystrybucyjne posiadające na stanie ponad 300 wózków widłowych gotowych do dostawy, jak i obszar części zamiennych o powierzchni ponad 11 tys. mkw. będący jednym z największych w Europie.
 
Wojciech Podsiadły

Newsletter

Czy chcesz otrzymywać informacje o nowościach i ważnych wydarzeniach na naszej stronie?
Netplozja - wybuchowe strony internetowe

EMIL - Elektroniczny miesięcznik informacji logistycznej

EMIL - 12-2021EMIL - 12-2021EMIL - 11-2021EMIL - 11-2021EMIL - 10-2021EMIL - 10-2021EMIL - 09-2021EMIL - 09-2021Zobacz więcej publikacji