Polecamy

Paysafecard - podsumowanie roku

11 stycznia 2016
Paysafecard - podsumowanie roku
Paysafecard - podsumowanie roku

paysafecard - podsumował ostatni rok działalności. 12 mln użytkowników na całym świecie, ekspansja na nowe rynki – w tym wdrożenie produktów w Kuwejcie, pierwszym rynku w regionie MENA – i obecność w ponad 500 000 punktach sprzedaży to główne osiągnięcia paysafecard na przełomie ostatnich 12 miesięcy. Według danych firmy średnia kwota jednorazowej transakcji wynosi 24 EUR, natomiast średnia, miesięczna liczba aktywnych użytkowników wzrosła do ponad 2 milionów.

Ostatni rok był przełomowy dla paysafecard. Firma rozszerzyła działalność na kolejne rynki, a także uruchomiła nowe rozwiązania w państwach, w których była już obecna. Wśród najważniejszych osiągnięć spółki w 2015 roku należy wymienić:
• ekspansję w Nowej Zelandii, Kuwejcie oraz Arabii Saudyjskiej - przedpłacone PINy paysafecard są już dostępne w 42 krajach na 5 kontynentach – w Europie, Australii, Azji, Ameryce Północnej oraz Południowej,
• wdrożenie nowych rozwiązań na rynku tureckim,
• obecność w ponad 500 000 punktach sprzedaży na całym świecie,
• możliwość wykorzystania produktów w tysiącach sklepów internetowych, które oferują gry komputerowe, dodatki i aktualizacje do gier, a także inne dobra wirtualne takie, jak filmy czy muzyka.


„Intensyfikacja naszych rozwiązań na nowych rynkach i dynamicznie rosnąca popularność wśród użytkowników na całym świecie potwierdza, że produkty paysafecard, które umożliwiają przeprowadzenie bezpiecznych płatności bez podawania prywatnych danych to obecnie niezbędny i kluczowy element cyfrowego świata. W ciągu ostatnich kilku lat liczba transakcji z użyciem naszych PINów stosunkowo wzrosła – w 2013 roku wynosiła zaledwie 68 mln, podczas gdy w roku ubiegłym osiągnęła wynik 86 mln. Nasze dotychczasowe dane potwierdzają, że w 2015 roku również utrzymamy tendencję wzrostową. Konsumenci, którzy dokonują zakupów w sieci oczekują najwyższego poziomu bezpieczeństwa, dlatego tak często korzystają z naszych rozwiązań” – mówi Udo Müller, Dyrektor Generalny paysafecard.

paysafecard konsekwentnie realizuje plany przyjęte na lata 2015-2017, które zakładają rozwój świadczonych usług w krajach, w których firma jest obecna, pozyskanie nowych partnerów biznesowych oraz wejście na kolejne rynki. Głównym celem paysafecard w najbliższym czasie jest wdrożenie internetowych rozwiązań płatniczych w Gruzji oraz Zjednoczonych Emiratach Arabskich.
W 2015 roku firma paysafecard stała się częścią Grupy Optimal Payments, która w listopadzie zmieniła się w Paysafe Group Plc. W sierpniu 2015 spółka rozpoczęła również działalność sponsorską, której celem jest wsparcie międzynarodowej ligi gier komputerowych ESL (Electronic Sports League). Ze względu na zwiększoną aktywność użytkowników firma zainwestowała w marketing i promocję w Polsce, Hiszpanii, Francji i Włoszech, ułatwiając lokalnym Klientom dostęp do informacji o nowatorskich metodach płatności internetowych.

Źródło: paysafecard
Foto: paysafecard

Newsletter

Czy chcesz otrzymywać informacje o nowościach i ważnych wydarzeniach na naszej stronie?
Netplozja - wybuchowe strony internetowe

EMIL - Elektroniczny miesięcznik informacji logistycznej

EMIL - 12-2021EMIL - 12-2021EMIL - 11-2021EMIL - 11-2021EMIL - 10-2021EMIL - 10-2021EMIL - 09-2021EMIL - 09-2021Zobacz więcej publikacji

Bezpieczny Magazyn - miesięcznik o bezpiecznym magazynie

Zobacz więcej publikacji