NAJBARDZIEj POPULARNE OFERTY

Polecamy

WÓZKI REACH TRUCK UNICARRIERS U-TERGO

uhd_left-back_lowres
UniCarriers-Tergo-UND-Narrow-chassis-reach-truck
UMS_Tergo_grey1384
uhx_left_back_lowres
DostawcaPOLSAD Jacek Korczak
MarkaUNICARRIERS
Udźwig [kg]2000-2500
Wysokość podnoszenia [mm]3200-12100
Szerokość korytarza roboczego [mm]2600-2900
Wysokość [mm]2205
Szerokość [mm]1120-1270-1397
Długość [mm]1725-2010
Promień skrętu [mm]1600-1850

Kontakt w sprawie oferty

POLSAD Jacek Korczak
ul. Holenderska 14
99-300 Kutno
+48 24 254 92 46
+48 24 254 44 02
http://www.unicarrierspolska.pl/
dystrybucja@polsad.net.pl

UniCarriers wprowadził serię zupełnie nowych konstrukcyjnie wózków wysokiego składowania serii U-TERGO. Dostępne są modele: ULS/UND - wąskie podwozie, UMS, UHD, UHX o udźwigu od 1,2t do 2,5t zakresie podnoszenia do 12,1m.

Wózki Reach Truck marki UniCarriers od zawsze znane są z niezawodności, ergonomii, wydajności oraz bezpieczeństwa. Przy współpracy z naszymi klientami udoskonaliliśmy wózki nawet w najtrudniejszych kwestiach. W rezultacie nowa seria U-TERGO zapewnia operatorowi najwyższy komfort i bezpieczeństwo na rynku. Na przykład zmiana kierunku jazdy bez użycia rąk, optymalne umieszczenie wyświetlacza LCD, klawiatury i (opcjonalnie) podkładka notatnikowa powodują, że miejsce pracy jest wygodne co zwiększa wydajność operatora.

Unikalny System LAS oraz Selekcjoner Poziomu umożliwiają operatorowi podnoszenia na wcześniej zaprogramowane wysokości poprzez naciśnięcie przycisku. Mniej czasu spędzonego na ustawianiu pozycji oznacza możliwość wykonania większej ilości cykli przeładunkowych. Popularne opcje jak obrót kierownicą 360 stopni i wsparcie kamery wideo są możliwe do zamówienia w fabryce.

Znaczącym osiągnięciem jest pozycja lidera na rynku z prędkością jazdy do 14.5 km/h oraz prędkością podnoszenia do 700 mm/s. Również manewrowość wózków w małych korytarzach roboczych jest jedną z najlepszych. Długi cykl życia produktów seria U-TERGO zawdzięcza przeglądom co 1000 godzin, wytrzymałemu olejowi hydraulicznemu z 6% redukcją zużycia energii oraz kołu napędowemu HSHL® ze zmniejszonym zużyciem. To wszystko owocuje dłuższym czasem gotowości do pracy i mniejszymi przestojami z powodu konserwacji.

Baterie mogą być bardzo szybko wymieniane. Dostępne są trzy systemy wymiany do wyboru:

  • wyciągana bateria
  • boczna wymiana baterii > bateria na stalowych rolkach
  • zasilany elektrycznie podest rolkowy, umożliwiająca wymianę przez naciśnięcie przycisku

Modułowy design serii U-TERGO ułatwia dostęp do części i szybką wymianę każdej z osobna gdy zajdzie taka konieczność. Liczba części została zredukowana do minimum, aby zmniejszyć koszty wymiany w przypadku awarii.
Ponadto oferowanych jest kilka opcjonalnych zabezpieczeń wózka:

  • osłona kół ramion podporowych
  • ochrona w wersji chłodniczej
  • pokrywa baterii

B.I.T.E. to zintegrowany system diagnozowania. Umożliwia szybkie rozwiązywanie problemów oraz mniejsze przestoje spowodowane konserwacją. Żadne dodatkowe urządzenie testujące nie jest konieczne. Standardowa funkcja logowania pozwala uzyskać dostęp jedynie autoryzowanym operatorom. Prawidłowy kod PIN musi zostać wprowadzony przed rozpoczęciem pracy i może być przypisany do konkretnego profilu. Dostęp dla konserwatorów został udoskonalony. Dodatkowo układy hydrauliczne umieszczone są w wózku w sposób eliminujący ewentualne wycieki oleju na elektronikę i komputery.

Pakiet bezpieczeństwa dla serii U-TERGO bazuje na Systemie Ograniczenia Ryzyka UniCarriers - RRS (Risk Reduction System) i ma znaczący wpływ na bezpieczeństwo operatora:

  • System Wspomagający Stabilność (S3)
  • Doskonała widoczność we wszystkich kierunkach
  • Automatyczny hamulec postojowy
  • System Blokady Masztu
  • Czujniki zderzeniowe (opcja)
  • System Kontroli Trakcji - ASR (opcja)

System Kontroli Trakcji uruchomi się, gdy koło napędowe zacznie się ślizgać po mokrej powierzchni. ASR zmniejszy przyspieszenie, aż do odzyskania przez koło przyczepności. W rezultacie jazda może być kontynuowane bezpiecznie a zużycie opon zredukowane.

Operator może pracować w ciepłej i wygodnej ogrzewanej kabinie (opcja), również w chłodni przy temperaturze -35st.

Nowe rozwiązanie położenia przewodów hydraulicznych na maszcie oferuje bezkompromisową widoczność dla operatora.

Od momentu rozpoczęcia produkcji wózków widłowych ponad pół wieku temu firma UniCarriers (dawniej Nissan Forklift) projektuje i produkuje wysokowydajne oraz innowacyjne urządzenia do przeładunku towarów. 

UniCarriers wykorzystując swą przewagę technologiczną stał się liderem w dziedzinie projektowania wózków widłowych - od najlepszych rozwiązań silników i układów elektrycznych po bezpieczeństwo, komfort i wydajność pracy operatora.

UniCarriers oferuje pełną gamę urządzeń do przeładunku towarów jak:

  • spalinowe wózki widłowe czołowe z silnikami LPG i Diesel o udźwigu od 1,5 do 10,0 ton;
  • trzy i czterokołowe wózki widłowe czołowe z napędem elektryczne o udźwigu od 1,25 do 3,5 ton;
  • urządzenia techniki magazynowej (wózki unoszące, podnośnikowe, kompletacyjne i wysokiego składowania).

Od sierpnia 2012 autoryzowanym importerem wózków widłowych UniCarriers jest firma POLSAD Jacek Korczak, która od 2000 roku była dealerem marki Nissan Forklift szczycąc się najlepszymi wynikami sprzedaży w całej sieci. We współpracy z  naszymi Partnerami zapewniamy Klientom najlepsze doradztwo handlowe przy wyborze maszyn, jak i optymalne wsparcie techniczne.

Profesjonaliści zasługują na profesjonalną obsługę.

Netplozja - wybuchowe strony internetowe

EMIL - Elektroniczny miesięcznik informacji logistycznej

EMIL - 06-2019EMIL - 06-2019EMIL - 05-2019EMIL - 05-2019EMIL - 04-2019EMIL - 04-2019EMIL - 03-2019EMIL - 03-2019Zobacz więcej publikacji