Polecamy

Nowe produkty ZM Henryk Kania

20 listopada 2014
Nowe produkty ZM Henryk Kania
Nowe produkty ZM Henryk Kania

Zakłady Mięsne Henryk Kania – wiodący producent wyrobów wędliniarskich – wprowadzają do oferty nowe produkty wysokiej jakości w ramach linii Maestro. Równocześnie linia Maestro – pozycjonowana w segmencie wędlin mainstream premium – została rozszerzona o nowe kategorie. Celem wdrożenia nowej odsłony linii Maestro jest wzrost udziałów rynkowych marki Henryk Kania w kategorii wędlin paczkowanych oraz dotarcie do nowej grupy konsumentów, poszukujących produktów mięsnych wysokiej jakości. W dniu 14 listopada Zakłady Mięsne Henryk Kania opublikowały wyniki finansowe po trzech kwartałach 2014 roku – przychody spółki ze sprzedaży wyniosły 644,3 mln zł, co oznacza wzrost o 57% w porównaniu do analogicznego okresu roku poprzedniego. Zysk netto wyniósł 19,9 mln zł i jest ponad dwukrotnie wyższy niż po trzech kwartałach 2013 roku.

W samym III kwartale 2014 roku spółka ZM Henryk Kania odnotowała przychody ze sprzedaży na poziomie 243,3 mln zł. Jest to wynik o 49% wyższy niż w III kwartale 2013 roku. Z kolei zysk netto za ten okres wyniósł 8,3 mln zł, co oznacza wzrost o 207% w porównaniu do analogicznego okresu roku poprzedniego.

Zakłady Mięsne Henryk Kania podejmują działania mające na celu umocnienie marki na rynku, między innymi w segmencie wędlin premium. W listopadzie 2014 roku spółka wprowadziła do oferty nową odsłonę popularnej linii Maestro. Obejmuje ona obecnie cztery kategorie produktowe, w skład których wchodzą:

  • Szynka wędzona Maestro o obniżonej zawartości soli,
  • tradycyjna Kiełbasa krakowska Maestro,
  • kruche i chrupiące Kabanosy Extra Suche Maestro,
  • cieszące się dużą popularnością Kabanoski Maestro w siedmiu odmianach smakowych – ZM Henryk Kania oferują najszerszą na rynku linię smakową.

 


Wszystkie wyroby wchodzące w skład linii Maestro – która zyskała nową szatę graficzną – są produkowane z najwyższej jakości mięsa wieprzowego. Charakteryzują się też wysoką mięsnością (w przypadku Kiełbasy krakowskiej Maestro bezkonkurencyjną na polskim rynku – do wyprodukowania 100 g gotowego produktu wykorzystywanych jest aż 146 g mięsa wieprzowego), a także eleganckimi opakowaniami utrzymującymi optymalną świeżość produktu.

Źródło: ZM Kania
Foto: Grzegorz Minczanowski

Newsletter

Czy chcesz otrzymywać informacje o nowościach i ważnych wydarzeniach na naszej stronie?
Netplozja - wybuchowe strony internetowe

EMIL - Elektroniczny miesięcznik informacji logistycznej

EMIL - 12-2021EMIL - 12-2021EMIL - 11-2021EMIL - 11-2021EMIL - 10-2021EMIL - 10-2021EMIL - 09-2021EMIL - 09-2021Zobacz więcej publikacji

Bezpieczny Magazyn - miesięcznik o bezpiecznym magazynie

Zobacz więcej publikacji