NAJBARDZIEj POPULARNE OFERTY

PARTNERZY BIZNESOWI

Camso_Polska_S_A_
Camso, dawniej Camoplast Solideal, jest światowym liderem w dziedzinie projektowania, wytwarzania i dystrybucji ogumienia do pojazdów poza drogowych (Off-The-Road), felg przemysłowych, gąsienic gumowych i systemów podwozi na potrzeby transportu wewnętrznego,...

Nowe opony pneumatyczne AIR do wózków widłowych

Camso
22 marca 2018
Nowe opony pneumatyczne AIR do wózków widłowych
Camso, dawniej Camoplast Solideal, wprowadza trzy nowe pneumatyczne opony przemysłowe do wózków widłowych i pojazdów obsługi naziemnej (GSE), przeznaczone głównie na rynki w Europie, na Bliskim Wschodzie, Azji i Afryce.
 
Wyprodukowane przez firmę Camso opony Solideal AIR 550, AIR 570 oraz AIR 561 wzbogacą gamę opon pneumatycznych Camso, aby zaoferować klientom najlepszą możliwą wydajność do konkretnych aplikacji, przy najniższych możliwych kosztach eksploatacji. Opony te zastąpią odpowiednio Solideal ED Plus, Solideal RIB LUG i Solideal ZZ RIB, gwarantując zdecydowanie większą wytrzymałość i wydajność z zachowaniem konkurencyjnych cen.
 
Lepsza wydajność
– Mimo że obecnie znacznie więcej wózków widłowych jeździ na oponach pełnych, nadal wiele z nich wymaga użycia opon pneumatycznych. Przemysłowe opony pneumatyczne są najczęściej wybierane do operacji wykonywanych na zewnątrz, na nierównej i wymagającej nawierzchni i na długich dystansach przejazdu lub w regionach, gdzie serwis wymiany jest trudniej dostępny. Niestety potrzeby tego segmentu rynku nie są czasami dostrzegane – wyjaśnia Thierry Miche, dyrektor wykonawczy ds. opon i felg w dziale Transportu WewnętrznegoCamso. Mając na uwadze konkretne wymogi takich zastosowań opon pneumatycznych, po licznych testach i wizytach u klientów firma Camso opracowała nową linię opon AIR, aby zaoferować swoim klientom produkt przeznaczony specjalnie do ich zastosowań.

Nowe opony Solideal AIR grupy Camso są nie tylko bardziej wytrzymałe, ale też łączą wyższy komfort pracy operatora na nierównych i wymagających nawierzchniach z mniejszym oporem toczenia, co przekłada się na zwiększenie ogólnej wydajności.
 
Informacje o trzech nowych modelach:
 
  • Opona Solideal AIR 550 została zaprojektowana z myślą o zapewnieniu wyjątkowej wytrzymałości przy zachowaniu konkurencyjnych cen, by zmniejszyć koszty eksploatacji przy standardowych zastosowaniach wózków widłowych. Grubsza ściana boczna i wzmocniony karkas zapewniają większą odporność na przebicia, a w przypadku ich występowania mniejszą ich częstotliwość. Konstrukcja bieżnika i wysoka jakość mieszanki wydłużają żywotność opony, zapewniając jednocześnie lepszą przyczepność i większą stabilność. Nowa opona AIR 550 oferuje o ponad 80% dłuższą żywotność od swojego poprzednika – opony Solideal ED Plus.
  • Opona Solideal AIR 570 została opracowana w celu zoptymalizowania zużycia energii elektrycznych wózków widłowych poprzez zastosowanie mieszanek o niskim oporze toczenia. Płaski profil bieżnika zapewnia stabilność, a gładka środkowa kostka bieżnika zmniejsza wibracje i zapewnia lepszą sterowność. Oprócz lepszej wydajności opony, wydłużono też żywotność bieżnika, która wynosi o 30% więcej w porównaniu z oponą Solideal RIB LUG.
  • Opona Solideal AIR 561 została stworzona dla obniżenia kosztów eksploatacji pojazdów obsługi naziemnej (GSE), takich jak ciągniki do holowania wózków bagażowych i samolotów używanych na lotniskach. W porównaniu do poprzedniego modelu Solideal ZZ RIB opona AIR 561 wykazała w testach o 12% lepszą stabilność, o 10% mniejsze zużycie energii oraz 2 razy dłuższą żywotność. Zastosowano w niej energo-wydajne mieszanki gumowe, aby zapewnić maksymalną żywotność opony na nagrzanych nawierzchniach płyty lotniskowej. Rowkowy wzór bieżnika typu RIB pomoże sprostać problemom charakterystycznym dla pojazdów obsługi naziemnej (GSE), takim jak pękanie czy nierównomierne zużycie bieżnika. Unikatowa budowa z wzdłużnymi nacięciami na czole bieżnika zapewniają również doskonałą przyczepność w warunkach niskiej przyczepności.
 
– Jako największy na świecie producent opon do wózków widłowych musimy znać szczególne potrzeby wszelkiego sprzętu do transportu wewnętrznego i jego różnych zastosowań, abyśmy mogli stworzyć właściwą oponę i zaoferować klientowi najniższe koszty eksploatacji. Oznacza to również rozwiązania pneumatyczne do pojazdów obsługi naziemnej (GSE) i standardowych zastosowań do wózków widłowych – podsumowuje Thierry Miche. Firma Camso rozszerzyła możliwości dla użytkowników końcowych, oferując najbardziej kompletną gamę przemysłowych opon pneumatycznych do wózków widłowych w rozmiarach od 8’’ do 20’’, z 40 różnymi kombinacjami rozmiarów i ilościami przekładek (PR), a w przypadku opon Solideal AIR 550, również dostępne w wersji niebrudzącej.
 
Więcej informacji o nowych oponach Solideal AIR można znaleźć na stronie air.camso.co
 
Camso
Foto: Camso

Newsletter

Czy chcesz otrzymywać informacje o nowościach i ważnych wydarzeniach na naszej stronie?
Netplozja - wybuchowe strony internetowe

EMIL - Elektroniczny miesięcznik informacji logistycznej

EMIL - 06-2018EMIL - 06-2018EMIL - 05-2018EMIL - 05-2018EMIL - 04-2018EMIL - 04-2018EMIL - 03-2018EMIL - 03-2018Zobacz więcej publikacji