Polecamy

Europejski handel on-line generuje m-commerce

25 lutego 2013
Europejski handel on-line generuje m-commerce
Europejski handel on-line generuje m-commerce

Badania firmy Buzz City potwierdzają europejski i światowy trend, że coraz więcej konsumentów używa telefonów komórkowych i smartfonów do wyszukiwania produktów i zakupów. 17% „mobilnych” konsumentów na świecie zadeklarowało, że kupili produkt lub usługę za pośrednictwem tego kanału.

W USA m-commerce osiągnął już niemal 10% całego handlu on-line, a w Wielkiej Brytanii zanotowano wzrost do 20% – w porównaniu do 5% w 2011 roku. Średnia europejska kształtuje się na poziomie 8%. Światowy trend wskazuje, że coraz więcej konsumentów używa swoich telefonów komórkowych do wyszukania i zakupu towarów, jako główne źródło informacji podając wyszukiwarki i portale społecznościowe. 14% użytkowników korzysta z porównywarek cenowych, a 17% polega na rekomendacji przyjaciół. Kluczowym czynnikiem używania telefonów komórkowych wskazywanym przez konsumentów jest wygoda, przy czym 74% potwierdza, że są to zakupy „last-minute”.

Z kolei Zanox Mobile Performance Barometer wskazuje, że w IV kwartale 2012 roku zakupy mobilne w Europie wzrosły do 5,6% całego handlu on-line, podczas gdy rok wcześniej było to zaledwie 2,2%.

Źródło: Grupa Integer.pl
Foto: 
Grupa Integer.pl

Newsletter

Czy chcesz otrzymywać informacje o nowościach i ważnych wydarzeniach na naszej stronie?
Netplozja - wybuchowe strony internetowe

EMIL - Elektroniczny miesięcznik informacji logistycznej

EMIL - 12-2021EMIL - 12-2021EMIL - 11-2021EMIL - 11-2021EMIL - 10-2021EMIL - 10-2021EMIL - 09-2021EMIL - 09-2021Zobacz więcej publikacji

Bezpieczny Magazyn - miesięcznik o bezpiecznym magazynie

Zobacz więcej publikacji