Fot. Camso
Camso Solideal on site contactless service
Od początku obecnego globalnego kryzysu do chwili obecnej Camso było w stanie prowadzić swoją działalność i dostosować procesy serwisu Solideal, aby zapewnić wydajny, płynny i bezkontaktowy montaż opon do wózka widłowego.
Dzięki wprowadzeniu nowych procedur nie ma potrzeby osobistego kontaktu z klientami, którzy mają potrzebę wymiany opon do wózków widłowych: zamówienia są przetwarzane online lub telefonicznie, co inicjuje usługę mobilną zaplanowaną na moment, w którym można odizolować wózki widłowe. Technicy SOS, bez wyjątku, wykonują pełną bezkontaktową usługę wymiany opon, dbając o dezynfekcję maszyn przed i po ich działaniach. Klient nie wymaga dalszego wsparcia ze strony serwisu Solideal.
Dla klientów, którzy chcą samodzielnie zamontować opony, serwis Solideal udostępnił również drugą opcję: usługę dostawy gotowych kół. W takim przypadku opony są dostarczane do lokalizacji klienta już zamontowane na feldze wymiennej dostarczonej przez klienta. Klienci odsyłają stare koła, a technicy SOS zajmują się demontażem starej opony z felgi i utylizacją opon. We wszystkich przypadkach internetowe przetwarzanie zamówień umożliwia bezkontaktową i wydajną obsługę.
Bezpieczeństwo stało się priorytetem dla personelu, klientów i społeczności
Od początku pandemii Covid-19 Camso koncentruje swoje wysiłki na jednym priorytecie: zapewnieniu zdrowia i bezpieczeństwa swoim pracownikom, klientom i społecznościom, których wszyscy są członkami. Producent opon z dumą dostarcza i serwisuje jedne z najważniejszych usług w różnych branżach, takie jak obsługa portów, logistyka, farmaceutyki, usługi zdrowotne, przemysł spożywczy, siły bezpieczeństwa i firmy energetyczne. „Rozumiemy zasadniczy charakter działań naszych klientów i zależy nam na sukcesie branży Transportu wewnętrznego (Material Handling). Obsługa i zaopatrzenie tych sektorów ma kluczowe znaczenie dla zapewnienia ciągłości ich działalności i przyczynienia się do globalnego wysiłku przeciwko pandemii ”, wyjaśnia Torsten Müller, dyrektor wykonawczy linii usług w Camso.
Aby nadal wspierać swoich klientów, Camso dostosowało procesy biznesowe i wdrożyło nowe standardy zdystansowania społecznego, a także ponownie uruchomiło produkcję w różnych fabryckach. „Naszym celem jest jak najskuteczniejsze przyczynienie się do odzyskania środków finansowych w branży, bez narażania działalności gospodarczej na zdrowie i bezpieczeństwo ludzi”, podsumowuje Müller.