Polecamy

Bezgranicznie z DPD Polska

16 maja 2012
Bezgranicznie z DPD Polska
Bezgranicznie z DPD Polska

„Bezgranicznie” to nazwa nowej kampanii promocyjnej firmy kurierskiej DPD Polska, pod którą kryje się również nazwa strony internetowej www.bezgranicznie.pl. Kampania rusza w bieżącym tygodniu wykorzystując jednocześnie kilka kanałów komunikacji z odbiorcą: dedykowaną mikrostronę www.bezgranicznie.pl, ogólnopolską kampanię wizerunkową w sieciach kin Multikino i Cinema City oraz nowe kreacje wizualne na opakowaniach firmy, nawiązujące stylistyką do całej oprawy graficznej kampanii.


DPD Polska jest pierwszą firmą kurierską na rynku, która prowadzi kampanię w tak kompleksowy sposób, kierując ją zarówno do dużych i małych firm, jak i odbiorców indywidualnych. Rozwój sektora handlu internetowego zmienia przyzwyczajenia polskich konsumentów, skupiając ich dużą uwagę na rozwiązaniach i ofertach dostępnych w sieci. Wpływ zmian rynkowych na usługi kurierskie jest dziś niezwykle dynamiczny, dlatego tak istotne jest zadbanie nie tylko o klienta-dostawcę, ale i odbiorcę indywidualnego.


Ze względu na dynamiczny rozwój handlu internetowego nasza uwaga skupiona jest jeszcze mocniej niż kiedykolwiek wcześniej na doręczeniach do klientów indywidualnych.” – mówi Rafał Nawłoka, Prezes Zarządu DPD Polska.
„Wiąże się to ze zmianą zwyczajów handlowych konsumentów, którzy coraz częściej decydują się na zakupy w Sieci i przejmują rolę decyzyjną w procesie dostaw, określając własne potrzeby. Trójkąt nadawca - firma kurierska - odbiorca jest systemem naczyń połączonych, wymaga więc zaspokojenia potrzeb wszystkich stron transakcji. Przyjęcie szerszej perspektywy, koncentrującej uwagę również na potrzebach odbiorcy, wymaga od firm kurierskich stałego rozwoju narzędzi skutecznej komunikacji z Klientem ostatecznym” – dodaje.

Strona bezgranicznie.pl dostarcza jej odbiorcom m.in. wiedzy na temat oferty DPD Polska, ciekawych i pomocnych informacji, dotyczących zakupów w Internecie oraz licznych promocji kierowanych zarówno do dotychczasowych, jak i przyszłych Klientów DPD Polska.

Biuro Prasowe DPD Polska

Newsletter

Czy chcesz otrzymywać informacje o nowościach i ważnych wydarzeniach na naszej stronie?
Netplozja - wybuchowe strony internetowe

EMIL - Elektroniczny miesięcznik informacji logistycznej

EMIL - 12-2021EMIL - 12-2021EMIL - 11-2021EMIL - 11-2021EMIL - 10-2021EMIL - 10-2021EMIL - 09-2021EMIL - 09-2021Zobacz więcej publikacji

Bezpieczny Magazyn - miesięcznik o bezpiecznym magazynie

Zobacz więcej publikacji