Polecamy

Badanie Operator Logistyczny Roku

DSV
16 grudnia 2016
Badanie Operator Logistyczny Roku
DSV_Operator Logistyczny Roku

DVS zdobyło w tym roku aż dwa jubileuszowe wyróżnienia w 15. edycji badania Operator Logistyczny Roku. DSV Solutions zostało uhonorowane w kategorii Kompleksowość Usług, a DSV Road odebrało nagrodę w kategorii Spedycja Drogowa.

Laureaci badania zostali wyłonieni podczas Gali Logistyki, Transportu i Produkcji - jednego z największych w Polsce spotkań środowiska top managementu łańcucha dostaw, które odbyło się 8 grudnia br. w hotelu Sofitel Victoria w Warszawie. Nagrody w imieniu DSV odebrali Maciej Walenda, Prezes Zarządu DSV Solutions i Filip Czerwiński, Prezes Zarządu DSV Road.

Ogromnie cieszę się, że osiągnięte przez nas połączenie elastyczności dedykowanych rozwiązań logistycznych z kompleksowością obsługi dostaw zostało docenione przez naszych Klientów. Świadczenie wysokiej jakości zaawansowanych usług jest możliwe dzięki wysiłkowi całego zespołu oraz dzięki współdziałaniu wszystkich dywizji DSV. Szeroki wachlarz usług - począwszy od  transportu, w tym także z wykorzystaniem niezwykle rozbudowanej sieci drobnicowej, poprzez magazynowanie, aż po usługi dodatkowe jest tym, co wyróżnia naszą firmę na rynku  – mówi Filip Czerwiński, Prezes Zarządu DSV Road.

Jesteśmy niezmiernie dumni z faktu, że już drugi rok z rzędu nasza firma została wyróżniona w tym prestiżowym badaniu – w zeszłym roku za najwyższej jakości logistykę magazynową, a w tym za kompleksowość usług. Szczególne podziękowania należą się przede wszystkim naszym Klientom, którzy zgodzili się wziąć udział w tym przedsięwzięciu oraz całemu zespołowi DSV Solutions, który każdego dnia dokłada wszelkich starań, aby nasza oferta odpowiadała na wszelkie potrzeby i oczekiwania naszych Klientów - mówi Maciej Walenda, Prezes Zarządu DSV Solutions.

Operator Logistyczny Roku to unikatowe i niezależne badanie satysfakcji klientów operatorów logistycznych, które dostarcza obiektywnych informacji o zakresie i jakości usług logistycznych oferowanych na rynku. Ocenie poddawane są potencjał konkurencyjny firmy, kompleksowość usług logistycznych, wykonanie założonych norm usług logistycznych, standard obsługi w ocenie kluczowych klientów, standard obsługi w ocenie ogółu klientów, pozycja lidera rynku w ocenie kluczowych klientów oraz pozycja lidera rynku w ocenie ogółu klientów. Badanie prowadzą Wydawnictwo Eurologistics i Data Group Consulting.

 

Źródlo: DSV
Foto: DSV

 

 

 

Newsletter

Czy chcesz otrzymywać informacje o nowościach i ważnych wydarzeniach na naszej stronie?
Netplozja - wybuchowe strony internetowe

EMIL - Elektroniczny miesięcznik informacji logistycznej

EMIL - 12-2021EMIL - 12-2021EMIL - 11-2021EMIL - 11-2021EMIL - 10-2021EMIL - 10-2021EMIL - 09-2021EMIL - 09-2021Zobacz więcej publikacji

Bezpieczny Magazyn - miesięcznik o bezpiecznym magazynie

Zobacz więcej publikacji