Fot. CHEP
Top_Employer_Europe_2019
CHEP, firma specjalizująca się w obsłudze łańcucha dostaw, w uznaniu znakomitych warunków pracy dla zatrudnionych otrzymała certyfikat „Top Employer Europe” na rok 2019, przyznany przez Top Employers Institute (TEI), globalny instytut promujący najlepsze praktyki z zakresu organizacji pracy. Akredytacja obejmuje następujące kraje: Wielką Brytanię, Hiszpanię, Francję, Niemcy, Belgię, Polskę i Irlandię. Aby otrzymać prestiżowy status „Europe”, firmy muszą uzyskać certyfikację w co najmniej 5 krajach.
David Plink, CEO Top Employers Institute, podkreśla: „Firma CHEP należy do ekskluzywnego, globalnego grona najlepszych pracodawców i niezmiennie wykazuje znakomite osiągnięcia. CHEP koncentruje się na wysokiej jakości nie tylko w odniesieniu do produktów lub standardów bezpieczeństwa, ale także dba o ekscytujące możliwości rozwoju kariery dla zatrudnionych w różnych lokalizacjach na całym świecie. Dzięki temu przedsiębiorstwo przyciąga utalentowanych kandydatów, oferując niezwykle atrakcyjne warunki oraz nieustannie dbając o rozwój umiejętności personelu”.
Organizacja TEI przyznaje certyfikaty wyłącznie tym firmom, które spełniają najwyższe standardy doskonałości w kwestii warunków pracowniczych. Po audycie zewnętrznym i procesie weryfikacji wyniki efektywności są oceniane w odniesieniu do międzynarodowego standardu. Program pozwala zidentyfikować wiodących pracodawców na świecie przez analizę możliwości udostępnianych pracownikom w dziesięciu obszarach:
- Strategia zarządzania talentami
- Pozyskiwanie talentów
- Tworzenie miejsc pracy
- Wdrożenie nowych pracowników
- Szkolenia i rozwój
- Zarządzanie efektywnością
- Rozwój liderów
- Zarządzanie karierą i zmianami na stanowiskach
- Wynagrodzenie i benefity
- Kultura organizacyjna
Ruediger Heim, Wiceprezes ds. HR, CHEP EMEA, podkreśla: „Drugie z rzędu wyróżnienie Top Employer to dla nas prawdziwy powód do satysfakcji. Wiemy dobrze, że motywowanie zatrudnionych i tworzenie warunków, w których czują dumę z własnych osiągnięć, jest kluczem do sukcesu nie tylko firmy CHEP, ale także naszych klientów i akcjonariuszy. W firmie CHEP zawsze stawiamy ludzi na pierwszym miejscu a nasze inwestycje w pracowników zostały ponownie docenione w Europie, a także w RPA, Indiach i Arabii Saudyjskiej”.
Działania CHEP są ukierunkowane na rozwijanie umiejętności, wspomaganie rozwoju karier oraz na świadczenie wsparcia dla zatrudnionych. Realizacja tych celów odbywa się za pomocą najlepszych programów i narzędzi szkoleniowych oraz rozwojowych, a także poprzez oferowanie atrakcyjnych opcji mobilności. Inicjatywa CHEP Commercial Academy niedawno otrzymała nagrodę „Learning Programme of Excellence” przyznaną przez Learning & Performance Institute (LPI).
Thomas Allmark, Dyrektor ds. Integracji i Różnorodności, CHEP EMEA, komentuje: „Każdy pracownik CHEP ma możliwość rozwijania swojej kariery w międzynarodowej i wielokulturowej firmie. Chcemy optymalnie zagospodarować zasoby różnych talentów poprzez stworzenie środowiska, w którym każdy może przyczyniać się do naszego sukcesu. Różnorodność zasobów pracowniczych odzwierciedla różnorodność naszej branży i klientów, których obsługujemy”.
CHEP