Znaczenie kanałów mobilnych dla leasingu

10 lipca 2012
Znaczenie kanałów mobilnych dla leasingu
Znaczenie kanałów mobilnych dla leasingu

Firmy leasingowe mają w swoich zasobach wiele narzędzi wspierających komunikację z klientem. Z roku na rok coraz bardziej na popularności zyskuje kontakt zdalny, na czele z portalem, w którym klient obsługuje się sam. Dzięki niemu, zainteresowani mogą zyskać dostęp do wszystkich kluczowych informacji – 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. Mają możliwość zainicjowania każdego procesu oraz są w stałym kontakcie ze swoim opiekunem. Samoobsługowa platforma, taka jak została wprowadzona przez EFL (portal KlientEFL), gwarantuje także użytkownikom redukcję kosztów działalności poprzez zdalny kontakt z obsługą klienta.

Europejski Fundusz Leasingowy jest jedną z tych firm, która w czasach rozwoju mobilnych kanałów komunikacyjnych podąża w kierunku rozwiązań scentralizowanych i samoobsługowych.

Doświadczenie Europejskiego Funduszu Leasingowego jednoznacznie wskazuje, że relacje z Klientami w dużej mierze można budować i rozwijać w sposób zdalny. Wybór środka komunikacji pozostawiamy naszym klientom, zapewniając im profesjonalną obsługę w każdym kanale, m.in. lokalnym oddziale, call center, samoobsługowym portalu internetowym czy w kontakcie z mobilnym przedstawicielem 

Dodatkowo, klienci mogą zdalnie zarządzać swoimi płatnościami, dzięki takim funkcjom jak automatyczne powiadomienia SMS lub email, o zbliżających się terminach płatności czy też dostępowi do najważniejszych wniosków dotyczących należności. Mobilne rozwiązania stosowane przez firmy istotnie obniżają również koszty operacyjne. Przykładem tego typu działań jest m.in. eFaktura EFL – wygodna, bezpieczna i szybka forma elektronicznej płatności, udostępniana klientom bez dodatkowych opłat.


Rozwój nowych technologii, a w tym m.in. zdalnych kanałów komunikacji, zyskuje nie tylko w oczach firm, ale przede wszystkim jest wygodna dla klientów. Firmy muszą sprostać wzrastającym oczekiwaniom interesantów oraz godzić je z efektywnością swoich działań. W przypadku EFL, dowodem słuszności obranego kierunku jest ostatnio zdobyty tytuł Firmy Przyjaznej Klientowi.

Krzysztof Ziomek
Dyrektor Zarządzający Pionu Operacji i Technologii,
Europejski Fundusz Leasingowy

Newsletter

Czy chcesz otrzymywać informacje o nowościach i ważnych wydarzeniach na naszej stronie?
Netplozja - wybuchowe strony internetowe

EMIL - Elektroniczny miesięcznik informacji logistycznej

EMIL - 12-2021EMIL - 12-2021EMIL - 11-2021EMIL - 11-2021EMIL - 10-2021EMIL - 10-2021EMIL - 09-2021EMIL - 09-2021Zobacz więcej publikacji

Bezpieczny Magazyn - miesięcznik o bezpiecznym magazynie

Zobacz więcej publikacji