Marka Godna Zaufania Logo
DPD Polska zwieńczyła pierwsze półrocze 2018 r. dwoma prestiżowymi wyróżnieniami. Po raz czwarty z rzędu firma została nagrodzona godłem Superbrands, a po raz pierwszy otrzymała tytuł „Marki Godnej Zaufania”. Nagrody są dowodem na siłę marki DPD na polskim rynku i wysoką rozpoznawalność wśród konsumentów.
Już czwarty raz z rzędu firma DPD Polska została nagrodzona statuetką Superbrands. Certyfikat ten potwierdza przynależność do grona najsilniejszych marek konsumenckich na rynku. W tym roku po raz pierwszy nagrody zostały przyznane wyłącznie w wyniku głosowania konsumentów. W poprzednich latach głos zabierali nie tylko konsumenci, ale także rada marek.
W imieniu DPD Polska, partnera logistycznego gali, kurier wręczył specjalną statuetkę przedstawicielowi firmy Apart, dla której było to 10. wyróżnienie z rzędu. Nieobecnym na gali laureatom, statuetki zostały wysłane specjalną przesyłką DPD.
Lider polskiego rynku kurierskiego otrzymał także godło „Marka Godna Zaufania” przyznane przez redakcję „My Company Polska”. Wyróżnienia zostały przyznane w wyniku badania przeprowadzonego przez instytut badawczy Kantar Millward Brown, w którym wzięli udział przedsiębiorcy – reprezentanci sektora MSP. Respondenci wyłonieni z bazy adresowej „My Company Polska” wypełniali online ankiety, w których spontanicznie odpowiadali, jakiej marce z danej kategorii ufają najbardziej. Badani mieli za zadanie wytypowanie marek w 24 kategoriach najbardziej popularnych usług i produktów dla biznesu. Wszystkie pytania dotyczące marek były otwarte. Dało to równe szanse nominacji każdej marce niezależnie od jej wielkości i zasięgu. Odpowiedzi respondentów w pełni bazowały na ich osobistej wiedzy i doświadczeniu. Respondenci wymienili łącznie 184 cenione przez siebie marki.
- DPD Polska od lat buduje swoją pozycję na rynku kurierskim, śledząc zmieniające się potrzeby klientów. O wyborze firmy kurierskiej decyduje cena przesyłki, ale też jakość obsługi w bezpośrednim kontakcie z kurierem i terminowość doręczenia. Wiele lat temu postawiliśmy na rozwój innowacyjnych rozwiązań, które gwarantują klientom pewność i wygodę. Nagrody, które ostatnio dostaliśmy potwierdzają, że nasza strategia jest właściwa – mówi Rafał Nawłoka, prezes zarządu DPD Polska
Redip