Silna marka na rynku

Redip
14 czerwca 2018
Silna marka na rynku
Marka Godna Zaufania Logo
DPD Polska zwieńczyła pierwsze półrocze 2018 r. dwoma prestiżowymi wyróżnieniami. Po raz czwarty z rzędu firma została nagrodzona godłem Superbrands, a po raz pierwszy otrzymała tytuł „Marki Godnej Zaufania”. Nagrody są dowodem na siłę marki DPD na polskim rynku i wysoką rozpoznawalność wśród konsumentów.
 
Już czwarty raz z rzędu firma DPD Polska została nagrodzona statuetką Superbrands. Certyfikat ten potwierdza przynależność do grona najsilniejszych marek konsumenckich na rynku. W tym roku po raz pierwszy nagrody zostały przyznane wyłącznie w wyniku głosowania konsumentów. W poprzednich latach głos zabierali nie tylko konsumenci, ale także rada marek.
 
W imieniu DPD Polska, partnera logistycznego gali, kurier wręczył specjalną statuetkę przedstawicielowi firmy Apart, dla której było to 10. wyróżnienie z rzędu. Nieobecnym na gali laureatom, statuetki zostały wysłane specjalną przesyłką DPD.
 
Superbrands logo
Superbrands logo
Lider polskiego rynku kurierskiego otrzymał także godło „Marka Godna Zaufania” przyznane przez redakcję „My Company Polska”. Wyróżnienia zostały przyznane w wyniku badania przeprowadzonego przez instytut badawczy Kantar Millward Brown, w którym wzięli udział przedsiębiorcy – reprezentanci sektora MSP. Respondenci wyłonieni z bazy adresowej „My Company Polska” wypełniali online ankiety, w których spontanicznie odpowiadali, jakiej marce z danej kategorii ufają najbardziej. Badani mieli za zadanie wytypowanie marek w 24 kategoriach najbardziej popularnych usług i produktów dla biznesu. Wszystkie pytania dotyczące marek były otwarte. Dało to równe szanse nominacji każdej marce niezależnie od jej wielkości i zasięgu. Odpowiedzi respondentów w pełni bazowały na ich osobistej wiedzy i doświadczeniu. Respondenci wymienili łącznie 184 cenione przez siebie marki.
 
- DPD Polska od lat buduje swoją pozycję na rynku kurierskim, śledząc zmieniające się potrzeby klientów. O wyborze firmy kurierskiej decyduje cena przesyłki, ale też jakość obsługi w bezpośrednim kontakcie z kurierem i terminowość doręczenia. Wiele lat temu postawiliśmy na rozwój innowacyjnych rozwiązań, które gwarantują klientom pewność i wygodę. Nagrody, które ostatnio dostaliśmy potwierdzają, że nasza strategia jest właściwa – mówi Rafał Nawłoka, prezes zarządu DPD Polska
 
Redip

Newsletter

Czy chcesz otrzymywać informacje o nowościach i ważnych wydarzeniach na naszej stronie?
Netplozja - wybuchowe strony internetowe

EMIL - Elektroniczny miesięcznik informacji logistycznej

EMIL - 12-2021EMIL - 12-2021EMIL - 11-2021EMIL - 11-2021EMIL - 10-2021EMIL - 10-2021EMIL - 09-2021EMIL - 09-2021Zobacz więcej publikacji

Bezpieczny Magazyn - miesięcznik o bezpiecznym magazynie

Zobacz więcej publikacji