Polecamy

Rośnie liczba nowych najemców Galerii Jurajskiej

12 czerwca 2015
Rośnie liczba nowych najemców Galerii Jurajskiej
Rośnie liczba nowych najemców Galerii Jurajskiej

Galeria Jurajska, największe centrum handlowe w Częstochowie, rozszerza swoją ofertę. Od stycznia portfolio najemców powiększyło się już o markę sportową New Balance, Greenpoint, oferujący odzież dla kobiet oraz Reporter Young – markę modową skierowaną do dzieci i młodzieży.

To jednak nie koniec zmian – już wkrótce swoje sklepy w Galerii Jurajskiej otworzą takie firmy jak Tescoma (115 mkw.) - producent akcesoriów do kuchni i jadalni oraz sklep z wyposażeniem wnętrz English Home (ponad 200 mkw.), rozwijając tym samym ofertę centrum z segmentu „dom i wnętrze”.

W Galerii otworzy się niebawem również pierwszy w tym centrum handlowym pop – up store Cook & More, organizowany przez producenta akcesoriów AGD – firmę Dajar. Zajmie on ok. 220 mkw.
Agentem wyłącznym ds. komercjalizacji Galerii Jurajskiej jest firma doradcza JLL.

Jurajska buduje mocną pozycję dzięki najemcom
„Tak dynamiczny rozwój portfolio najemców w ostatnich miesiącach jest efektem obranej przez nas strategii, dzięki której do centrum przyciągamy marki atrakcyjne dla lokalnego klienta. To z kolei przekłada się na umocnienie pozycji naszego obiektu w północnej części województwa śląskiego. Te zmiany doceniają nasi klienci. Dziś jesteśmy najchętniej wybieraną galerią w Częstochowie. W 2014 roku odwiedziła nas rekordowa liczba - ponad 6 milionów osób. Ten rok zapowiada się równie efektownie” - zapowiada Katarzyna Korpak, dyrektor Galerii Jurajskiej.

To jednak nie powinno dziwić, zważywszy na fakt, że Galeria Jurajska stawia na jednoczesny rozwój kilku segmentów swojej oferty.

„Nowi najemcy Galerii Jurajskiej reprezentują różne segmenty rynku handlowego – od mody kobiecej, młodzieżowej i dziecięcej, przez kultową odzież sportową, po artykuły wyposażenia wnętrz. W najbliższym czasie planowane jest tu także otwarcie popularnego w ostatnim czasie konceptu pop up store. Jest to jasny sygnał, że Galeria Jurajska podąża za najnowszymi trendami i dostosowuje się do oczekiwań, jakie stawia klient - zauważa Teresa Pieczonka, Starszy Konsultant w Dziale Wynajmu Powierzchni Handlowych, w JLL.


Galeria Jurajska jest największym centrum handlowo – rozrywkowym w Częstochowie, z szeroką ofertą modową, obejmującą wiodące polskie i międzynarodowe marki, takie jak m.in. Reserved, Cropp, House, Zara, Bershka, Stradivarius, Massimo Dutti, TK Maxx, C&A, H&M, New Yorker czy Promod. Dla wielu z nich otwarcie sklepu w Galerii Jurajskiej było debiutem na częstochowskim rynku. Powierzchnia całkowita centrum to 130 000 mkw., z czego ok. 49 000 mkw. przypada na część handlowo – rozrywkową, obejmującą 200 sklepów, punktów usługowych oraz gastronomicznych, a także wielosalowe kino Cinema City. Kolejnym, oprócz bogatej, wszechstronnej oferty, atutem obiektu jest jego lokalizacja – w centrum miasta, przy Alei Wojska Polskiego - części drogi krajowej nr 1, w pobliżu przystanków komunikacji publicznej. Do dyspozycji zmotoryzowanych gości jest wielopoziomowy parking na ponad 2 000 miejsc.

Źródło: JLL

Newsletter

Czy chcesz otrzymywać informacje o nowościach i ważnych wydarzeniach na naszej stronie?
Netplozja - wybuchowe strony internetowe

EMIL - Elektroniczny miesięcznik informacji logistycznej

EMIL - 12-2021EMIL - 12-2021EMIL - 11-2021EMIL - 11-2021EMIL - 10-2021EMIL - 10-2021EMIL - 09-2021EMIL - 09-2021Zobacz więcej publikacji

Bezpieczny Magazyn - miesięcznik o bezpiecznym magazynie

Zobacz więcej publikacji