Polecamy

Rebranding firmy Continental

22 maja 2014
Rebranding firmy Continental
Rebranding firmy Continental

Grupa OEX – działająca na rynku nowoczesnych usług biznesowych w Polsce i oferująca m.in. rozwiązania z zakresu identyfikacji wizualnej i rebrandingu – odpowiada za oznakowanie centrali i punktów serwisowych firmy Continental. Współpraca z jednym z największych producentów opon i dostawców rozwiązań motoryzacyjnych na świecie obejmuje m.in. produkcję, logistykę i montaż elementów oznakowania w ponad 100 lokalizacjach klienta.

Zmiana identyfikacji wizualnej jest związana z wdrożeniem nowej strategii i odświeżeniem logotypu Continental. Pierwszy etap współpracy z Grupą OEX objął oznakowanie centrali koncernu motoryzacyjnego. Spółka odpowiadała za opracowanie dokumentacji technologicznej logotypu elewacyjnego, inwentaryzację oraz przygotowanie wizualizacji nowej identyfikacji wizualnej Continental. Dział corporate identity Grupy OEX wyprodukował i zamontował wszystkie elementy oznakowania, zajął się także demontażem oraz utylizacją poprzednich materiałów.

Kolejny etap prac obejmie oznakowanie 100 punktów serwisowych Continental na terenie całej Polski. W każdej lokalizacji zostaną zamontowane podświetlane kasetony. Dział corporate identity Grupy OEX odpowiada także za projekt i produkcję materiałów POS, mających formę stojaków na opony i przeznaczonych do wykorzystania zarówno w punktach serwisowych, jak i podczas imprez branżowych oraz targów.


"Projekt dla spółki Continental, tak jak większość naszych realizacji, jest prowadzony w modelu kompleksowym. W ramach współpracy oferujemy klientowi nie tylko produkcję i montaż oznakowania, ale także obsługę całego procesu towarzyszącemu zmianie identyfikacji wizualnej – od koncepcji kreatywnej poszczególnych materiałów, po opracowanie technologiczne i materiałowe, aż po wdrożenie całego procesu, czyli logistykę, instalację i serwis" – mówi Klaudia Koper, project coordinator z działu corporate identity Grupy OEX, odpowiedzialna za współpracę z Continental.

Dział corporate identity Grupy OEX posiada ponad 15-letnie doświadczenie w realizacji projektów rebrandingowych dla największych polskich i europejskich firm. W 2013 roku odpowiadał m.in. za zmianę oznakowania sieci handlowej Lewiatan oraz placówek banków BRE Banku, DnB Nord i BZ WBK.

Źródło: Grupa OEX
Foto: OEX dla Continental

 

Newsletter

Czy chcesz otrzymywać informacje o nowościach i ważnych wydarzeniach na naszej stronie?
Netplozja - wybuchowe strony internetowe

EMIL - Elektroniczny miesięcznik informacji logistycznej

EMIL - 12-2021EMIL - 12-2021EMIL - 11-2021EMIL - 11-2021EMIL - 10-2021EMIL - 10-2021EMIL - 09-2021EMIL - 09-2021Zobacz więcej publikacji

Bezpieczny Magazyn - miesięcznik o bezpiecznym magazynie

Zobacz więcej publikacji