NAJBARDZIEj POPULARNE OFERTY

Raport i webinarium o RFID w handlu

ECR Polska
20 marca 2018
Raport i webinarium o RFID w handlu
raport okładka
Przedstawiamy raport Measuring the Impact of RFID in Retailing, przygotowany przez ECR Shrink and On Shelf Availability, grupę roboczą ECR Community, we współpracy z GS1 UK.  Raport, opracowany na podstawie doświadczeń dziesięciu dużych firm, które w swoich sklepach wdrożyły technologię RFID, zbiera ich wnioski, mierzy sukcesy i wskazuje wyzwania. Dzięki temu jest on cennym przewodnikiem dla przyszłych użytkowników RFID.
 
Badanie objęło następujące firmy: Adidas, C&A, Decathlon, Lululemon, Jack Wills, John Lewis, MARC O’POLO, Marks & Spencer, River Island i Tesco.
 
Czerpiąc z ich doświadczenia, raport poddaje analizie:
cel inwestycji
wzrost sprzedaży, optymalizacja stanu zapasów, zmniejszenie liczby wyprzedawanych produktów, wzrost innowacji i efektywności biznesowej, realizacja sprzedaży omnikanałowej;
współczynniki sukcesu
wzrost sprzedaży, wzrost dostępności produktów, poprawa dokładności pomiarów i redukcja zapasów, mniejsze straty zapasów, niższe koszty osobowe, zwrot z inwestycji;
wyciągnięte wnioski
rola managementu wyższego szczebla, kompetencje kierownika projektu, zrozumienie kontekstu biznesowego, integracja ze starszymi systemami, pomoc zewnętrzna, wybór technologii RFID i czytników etc.
Raport i więcej informacji: ecr.pl/rfid-w-handlu-detalicznym-raport  
 
Webinarium
18 kwietnia br. o godz. 14:00 odbędzie się webinarium z udziałem autora raportu, prof. Adriana Becka z Uniwersytetu w Leicester.
Profesor A. Beck omówi kluczowe ustalenia raportu, w tym:
 Business case zastosowania RFID w praktyce;
 Jak rozpocząć podróż z technologią RFID?
 Wyniki otrzymane od jej pierwszych użytkowników;
 Najważniejsze wyzwania i sposoby ich uniknięcia;
 Rozwój w przyszłości.
 
Rozważasz wdrożenie RFID w swoich sklepach? Koniecznie zapisz się na webinarium! Liczba miejsc ograniczona!
 
ECR Polska

Pliki do pobrania:

  • Raport o RFID w handlu
    Badanie objęło następujące firmy: Adidas, C&A, Decathlon, Lululemon, Jack Wills, John Lewis, MARC O’POLO, Marks & Spencer, River Island i Tesco.

Newsletter

Czy chcesz otrzymywać informacje o nowościach i ważnych wydarzeniach na naszej stronie?
Netplozja - wybuchowe strony internetowe

EMIL - Elektroniczny miesięcznik informacji logistycznej

EMIL - 08-2018EMIL - 08-2018EMIL - 07-2018EMIL - 07-2018EMIL - 06-2018EMIL - 06-2018EMIL - 05-2018EMIL - 05-2018Zobacz więcej publikacji