NAJBARDZIEj POPULARNE OFERTY

Piłkarska kadra w Biedronce

JMP
16 maja 2018
Piłkarska kadra w Biedronce
Album_Dumni_z_naszych
Kibice odliczają dni do Mistrzostw Świata w piłce nożnej w Rosji. Ich emocje dodatkowo rozpalił Adam Nawałka, selekcjoner reprezentacji Polski, który właśnie ogłosił 35 nazwisk, z których wybierze kadrę na nadchodzący turniej. O 19 z 35 piłkarzy powołanych do tzw. szerokiej kadry już dziś można poczytać w specjalnym albumie dostępnym wyłącznie w sklepach sieci Biedronka w ramach akcji „Dumni z naszych”.
 
Album „Dumni z naszych” jest elementem nowej akcji lojalnościowej Biedronki. Publikacja powstała przy współpracy PZPN i światowego lidera na rynku naklejek – firmy Panini. W albumie znaleźć można szczegóły na temat polskiej reprezentacji, dane biograficzne piłkarzy oraz ich osiągnięcia. Nie mogło w nim zabraknąć informacji o takich piłkarzach, jak np. Robert Lewandowski, Wojciech Szczęsny czy Kamil Glik. W sumie znajdziemy ciekawostki aż o 19 piłkarzach, z 35 powołanych do szerokiej kadry reprezentacji Polski na Mistrzostwa w Rosji.
 
Piłkarze są też prezentowani na naklejkach i kartach, które klienci otrzymują bez dodatkowych opłat w Biedronce za zakupy za min. 40 zł, a także gdy nabędą odpowiednie produkty, zgodnie z regulaminem akcji. Do zebrania w albumie jest 96 naklejek z wizerunkami 20 piłkarzy oraz zdjęciami ilustrującymi ważne dla polskiego futbolu momenty, a także 18 kart kolekcjonerskich.
 
- Emocje kibiców właśnie zostały podgrzane ogłoszeniem w piątek szerokiej kardy przez Adama Nawałkę. A z Biedronką już teraz, dzięki specjalnie przygotowanej kolekcji, fani mogą lepiej poznawać wybranych zawodników, ich osiągnięcia i statystyki i to przy okazji codziennych zakupów. Zabawa będzie jeszcze ciekawsza dzięki darmowej aplikacji mobilnej darmowej aplikacji mobilnej „Dumni z naszych”, do pobrania z Google Play Store oraz Apple App Store. Pozwala ona archiwizować kolekcję zebranych kart i naklejek. Znaleźć w niej można także emocjonującą grę – zachęca Dorota Wrotek-Gut, dyrektor ds. komunikacji marketingowej w Jeronimo Martins Polska S.A.
 
Dzięki akcji Biedronki i albumowi „Dumni z naszych” kibicie mogą zapoznać się z historią polskiego futbolu, m.in. dowiedzieć się, kiedy został założony Polski Związek Piłki Nożnej, kiedy swoje pierwsze zwycięstwo odniosła polska reprezentacja i w którym roku zadebiutowała na mistrzostwach świata. Znajdziemy tu także terminarz rozgrywek najbliższych Mistrzostw w Rosji.
 
Naklejki i karty kolekcjonerskie można zbierać do 1 lipca br. Cena albumu dla posiadaczy karty lojalnościowej Moja Biedronka to zaledwie 9,99 zł/szt., a dla pozostałych klientów to 14,99 zł/szt. Szczegóły akcji, w tym jej regulamin, znaleźć można na stronie: www.biedronka.pl/dumniznaszych.
 
JMP

Newsletter

Czy chcesz otrzymywać informacje o nowościach i ważnych wydarzeniach na naszej stronie?
Netplozja - wybuchowe strony internetowe

EMIL - Elektroniczny miesięcznik informacji logistycznej

EMIL - 09-2018EMIL - 09-2018EMIL - 08-2018EMIL - 08-2018EMIL - 07-2018EMIL - 07-2018EMIL - 06-2018EMIL - 06-2018Zobacz więcej publikacji