DPD Polska ponownie nawiązała współpracę z Fundacją Maraton Warszawski i była jednym z partnerów 13. edycji PZU Półmaratonu Warszawskiego. W zawodach, które odbyły się 25 marca w Warszawie, wystartowała grupa dziesięciu pracowników DPD Polska.
PZU Półmaraton Warszawski ukończyło prawie 12,5 tys. biegaczy. Zawody rozpoczęły się w pod stadionem Polonii Warszawa, przy ul. Konwiktorskiej. Trasa prowadziła ulicami Żoliborza i Pragi z metą w centrum miasta. Wszyscy zawodnicy startujący w barwach DPD Polska ukończyli bieg, a kilkoro z nich uzyskało znakomite czasy.
- DPD Polska chętnie promuje takie wartości jak aktywny tryb życia, wytrwałość w dążeniu do celu i rywalizację w duchu „fair play”. Cieszymy się z zaangażowania naszych pracowników i współpracowników, którzy godnie zaprezentowali firmę DPD Polska w tym biegu – mówi Rafał Nawłoka, Prezes Zarządu DPD Polska.
Partnerstwo z Fundacją Maraton Warszawski nawiązuje do strategii społecznej odpowiedzialności biznesu DPDgroup – Driving Change. W ramach postulatu „bliżej społeczności” DPD dołączyła do programu Firma Przyjazna Bieganiu, prowadzonego przez Fundację Maraton Warszawski. Oprócz Półmaratonu Warszawskiego DPD Polska jest także partnerem Ekidenu, czyli drużynowego biegu sztafetowego na dystansie maratonu oraz Maratonu Warszawskiego, czyli najstarszej i najważniejszej imprezy biegowej w Polsce, która w tym roku odbędzie się 30 września. Wsparcie dla masowych biegów ulicznych oznacza promowanie aktywnego, zdrowego stylu życia w otoczeniu zewnętrznym i wewnątrz firmy. Jej pracownicy tworzą więc społeczność skupioną nie tylko wokół firmowych, ale także sportowych celów.
DPD Polska
Foto: DPD Polska