Jeśli prowadzisz własną firmę lub zarządzasz przedsiębiorstwem, oczekujesz aby świadczone Tobie usługi były bezproblemowe. Oczekujesz usług o najwyższych standardach również w dziedzinie obsługi korespondencji. Długo oczekiwana liberalizacja rynku pocztowego, pozwoliła na rozpoczęcie starań o Klienta Biznesowego także przez prywatnych operatorów pocztowych, stawiających na jakość oraz nowe technologie.
Jednym z najdłużej działających prywatnych operatorów z ponad 12-sto letnim stażem na rynku pocztowym jest ForPOSTA S.A. Jako wieloletni, kluczowy podwykonawca Poczty Polskiej Spółka doskonale poznała realia i potrzeby rynku oraz Klienta Biznesowego. Wypracowała unikatowe rozwiązania operacyjne, redukujące zbędne koszty, przy zachowaniu wysokiej jakości oferowanych przez siebie usług.
Jedną z ciekawszych nowości w usługach oferowanych przez Spółkę, jaka została udostępniona Klientowi Biznesowemu jest możliwość monitorowania całego procesu doręczeń, a także otrzymywania potwierdzeń doręczenia nawet listów zwykłych (sms, mail, system klienta)! ForPOSTA wprowadziła tym samym funkcjonalność, która dotychczas dostępna była jedynie dla usług doręczania paczek kurierskich. Klient przesyłając korespondencję strukturami ForPOSTA zyskuje pewność, że usługa została zrealizowana z jakością nie mającą odpowiednika na krajowym rynku pocztowym! Kreuje to nową jakość w sferze usług pocztowych.
Kolejnym atutem usług świadczonych przez ForPOSTA jest ekspresowa realizacja doręczeń, która w ramach usługi aglomeracyjnej następuje już w kolejnym dniu roboczym po odbiorze nadania. Tak krótki termin doręczeń możliwy jest dzięki 49 lokalnym sortowniom zlokalizowanym we wszystkich byłych i obecnych miastach wojewódzkich. W przypadku doręczeń międzymiejskich realizacja doręczeń następuje w trzecim dniu roboczym po odebraniu nadania. Do dyspozycji każdego klienta pozostaje tzw. „opiekun operacyjny” oraz dedykowany Help Desk, który udziela kompleksowej pomocy z zakresu usług operatora rozwiewając wszelkie pytania lub wątpliwości.
Warto podkreślić, że ceny nadań korespondencji i przesyłek są stałe, zarówno w usłudze miejskiej (aglomeracyjnej) jak i międzymiejskiej. Co więcej, w cenie najtańszego listu zwykłego można nadać przesyłkę aż do 350g!. Nie sposób się oprzeć stwierdzeniu, że ForPOSTA, stosując powyższe rozwiązania kreuje Nową Jakość Usług Pocztowych w Polsce.
Wdrożone projekty wykorzystują najnowsze rozwiązania technologiczne na każdym etapie obsługi korespondencji i przesyłek. Obrazują one bezpośrednio podejście firmy zgodne z własną misją jako Poczta Nowej Generacji. Wyprzedzanie oczekiwań rynku to jedna z największych przewag konkurencyjnych ForPOSTA!
FORPOSTA S.A.
ul. Misjonarzy Oblatów 11
40-129 Katowice
Infolinia: 801 59 10 10
32 359 10 10
Fax. +48 32 209 59 09
E-mail: forposta@forposta.pl
Website: www.forposta.pl
*Artykuł sponsorowany